Η Ferrari ανακοίνωσε σήμερα μια σειρά διοικητικών αλλαγών που στοχεύουν στην ενίσχυση της τεχνολογίας και της αποκλειστικότητας των προϊόντων της, καθώς η Scuderia υιοθετεί την ηλεκτροκίνηση υπό τις οδηγίες του νέου διευθύνοντος συμβούλου, Benedetto Vigna.

Ο Vigna ανέλαβε τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου στην αρχή του Σεπτεμβρίου με στόχο να οδηγήσει την Ferrari στη νέα εποχή της καθαρότερης, ανόρυξης και διασυνδεδεμένης κινητικότητας.

Σε μία από τις πρώτες μεγάλες κινήσεις του Vigna, η Ferrari τον προηγούμενο μήνα ανακοίνωσε ότι αναδιοργανώνει την ηγεσία της, με αποτέλεσμα τρία κορυφαία στελέχη να αποχωρούν, μεταξύ των οποίων και ο επικεφαλής τεχνολογίας, Michael Leiters.

Η νέα οργανωτική δομή θα προωθήσει περαιτέρω την καινοτομία, θα βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες και θα αυξήσει τη συνεργασία τόσο εσωτερικά όσο και με τους συνεργάτες,

αναφέρει στην ανακοίνωση της η Ferrari.

Στο πλαίσιο της αναθεώρησης της διοίκησης, η εταιρεία διόρισε τον Gianmaria Fulgenzi -στέλεχος της Ferrari από το 2002 και προσφάτως επικεφαλής της αλυσίδας εφοδιασμού στο αγωνιστικό της τμήμα- ως επικεφαλής της ανάπτυξης προϊόντων.

Ο Ernesto Lasalandra προσλήφθηκε από τη STMicroelectronics και αναλαμβάνει την θέση του επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Ferrari, ενώ η Silvia Gabrielli, η οποία εντάχθηκε στη Ferrari το 2019 από τη Microsoft, διορίστηκε επικεφαλής στο τμήμα Digital and Data, για να δώσει ώθηση “στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού ολόκληρης της εταιρείας, διασφαλίζοντας περισσότερες διαδικασίες καθοδηγούμενες από τα data και εστιασμένες ψηφιακής”. Ο Philippe Krief θα είναι ο αναπληρωτής του Lasalandra.

O Davide Abate που βρίσκεται στη Ferrari από το 2012 και παλαιότερα κατείχε τη θέση του Επικεφαλής Τεχνολογιών, αναλαμβάνει τη θέση του Διευθυντή Τεχνολογιών και Υποδομών. Ο Angelo Pesci προέρχεται και αυτός από την STMicroelectronics και γίνεται ο νέος επικεφαλής του τμήματος παραγγελιών και ποιότητας.

Τέλος ο Andrea Antichi, που βρίσκεται στη Ferrari από το 2006, είναι ο νέος επικεφαλής του τμήματος παραγωγής.

Σύμφωνα με την Ferrari, η νέα οργανωτική δομή θα προωθήσει περαιτέρω την καινοτομία, θα βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες και θα αυξήσει τη συνεργασία τόσο εσωτερικά όσο και με τους συνεργάτες της.