Η Koenigsegg παρουσίασε σήμερα έναν ηλεκτροκινητήρα, το Quark όπως τον ονομάζει και μια ηλεκτρική μονάδα κίνησης, την Terrier που αναπτύχθηκαν εσωτερικά από την σουηδική εταιρία.

Ο 850V ηλεκτροκινητήρας έχει διαστάσεις 303x334x112 χλστ., ζυγίζει 28,5 κιλά και αποδίδει 340 άλογα (250 kW) και 600 Nm ροπής για 20 δευτερόλεπτα, και στη συνέχεια η απόδοση μειώνεται στα 135 άλογα και 250 Nm ροπής.

Το Gemera έχει τρεις τέτοιους ηλεκτροκινητήρες και έναν 2,0-λίτρο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 600 ίππων. Η συνολική απόδοση του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 1.700 άλογα και στα 3.500 Nm ροπής.

Η εταιρία αναφέρει μεταξύ άλλων πως ο Quark είναι ο ελαφρύτερος και μικρότερος ηλεκτροκινητήρας του κόσμου στη κατηγορία του και χρησιμοποιεί χάλυβα 300M που χρησιμοποιείται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και την αεροδιαστημική.

Η μονάδα κίνησης Terrier αποτελείται από δύο Quark ηλεκτροκινητήρες, τον David μετατροπέα της Koenigsegg και ένα σετ πλανητικών γραναζιών σε κάθε άξονα. Κατάλληλη για πολλές εφαρμογές, η Terrier ζυγίζει 85 κιλά, αποδίδει έως 680 άλογα με 1.100 Nm ροπής, έχοντας διαστάσεις 340x475x425 χλστ.

Η εταιρία υποστηρίζει πως η Terrier διαθέτει τη μεγαλύτερη αναλογία ισχύς και πυκνότητας ροπής με torque vectoring στην EV βιομηχανία και μπορεί να ενσωματωθεί απευθείας στο monocoque ή στο πλαίσιο ενός αυτοκινήτου, κάτι που επιτρέπει στη μη ύπαρξη υποπλαισίων, επιτρέποντας ελευθερίες στον σχεδιασμό, το engineering και τις πολυτελείς κατασκευές που προηγουμένως δεν ήταν δυνατές.

Σύμφωνα με την Koenigsegg, ο ηλεκτροκινητήρας και η μονάδα κίνησης μπορούν να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο από αυτοκίνητα, αλλά και από άλλα οχήματα όπως πλοία, αεροπλάνα και οχήματα κάθετης απογείωσης/προσγείωσης (VTOL).