Όταν βγαίνει από το εργοστάσιο της Hyundai στην Τουρκία, ο 1.600άρης turbo T-GDi κινητήρας βενζίνης με CVVD (Continuously Variable Valve Duration) του i20 N αποδίδει 204 άλογα μεταξύ 5.500 και 6.000 σ.α.λ. και 275 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 4.500 σ.α.λ.
Ωστόσο, με την τοποθέτηση του GTS module, που μόλις παρουσίασε η RaceChip, η απόδοση του κινητήρα αυξάνεται κατά 46 άλογα και 75 Nm ροπής, ήτοι το σύνολο αποδίδει 250 άλογα και 350 Nm ροπής.
Η εταιρία δεν αναφέρει τις επιδόσεις του βελτιωμένου αυτοκινήτου, αλλά να θυμίσω ότι το εργοστασιακό αυτοκίνητο χρειάζεται 6,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα, έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Επιπλέον, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος JMS Fahrzeugteile έχει τοποθετήσει νέες ζάντες 18 ιντσών, οι οποίες “ντύνονται” με Michelin Pilot Sport 4 ελαστικά, διαστάσεων 215/40.
Τέλος, το αυτοκίνητο διαθέτει ελατήρια χαμηλώματος της Eibach, που φέρνουν το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος κατά 35 χλστ.