Από το 1985, η Amalgam Collection κατασκευάζει μοντέλα αυτοκινήτων με απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια σε διάφορες κλίμακες, που κυμαίνονται από 1:18 έως 1:4. Η πιο πρόσφατη μινιατούρα είναι το τελευταίο μοντέλο της Ferrari, η 296 GTB, η οποία είναι διαθέσιμη σε κλίμακα 1:8. Το μήκος της μινιατούρας είναι στα 57 εκατοστά και η παραγωγή της θα περιοριστεί σε 199 κομμάτια, με την τιμή της κάθε μιας να ορίζεται στις €12.052.

Η Amalgam Collection πήρε τα αυθεντικά CAD σχέδια και κωδικούς βαφής από την Ferrari, με την μινιατούρα να είναι κατασκευασμένη από υλικά άριστης ποιότητας. Αποτελείται από χιλιάδες εξαρτήματα, σχεδιασμένα με ακρίβεια, ενώ τα μεταλλικά εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα με CNC τόρνο. Επιπλέον, η Amalgam χρειάστηκε πάνω από 3.000 ώρες για την ανάπτυξη της, ενώ για την κατασκευή του κάθε μοντέλου απαιτούνται πάνω από 300 ώρες.

Με την παρουσίαση της 296 GTB, η Ferrari αναβίωσε την Dino, με το νέο της plug-in υβριδικό supercar να παίρνει κίνηση από έναν ολοκαίνουργιο V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα με περιεχόμενη γωνία 120 μοίρες, απόδοσης 663 ίππων στις 8.000 σ.α.λ και έναν ηλεκτροκινητήρα 167 ίππων, που αυξάνει την ιπποδύναμη στα 830 άλογα και την ροπή στα 740 Nm στις 6.250 σ.α.λ.

Ο κινητήρας που έχει τα turbo μέσα στο V για εξοικονόμηση βάρους, καλύτερο packaging και χαμηλότερο κέντρο βάρους, έχει όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ, με τον ηλεκτροκινητήρα να αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 7,45 kWh. Το ιταλικό supercar έχει ηλεκτρική αυτονομία 25 χλμ, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με την Ferrari, ο V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρας βενζίνης θέτει νέο ρεκόρ απόδοσης για αυτοκίνητο παραγωγής με 221 άλογα ανά λίτρο.