Ο Marc Cage, πρώην διευθυντής του τμήματος ποιότητας κατασκευής της Tesla μήνυσε την εταιρία, ισχυριζόμενος πως απολύθηκε επειδή κατήγγειλε εκτεταμένες παραβιάσεις ασφάλειας και φυλετικές διακρίσεις στα εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η μήνυση κατατέθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο της κομητείας Alameda και σε αυτή ο Cage υποστηρίζει πως ανέφερε στους προϊσταμένους του σοβαρές παραβιάσεις ασφάλειας από τις οποίες κινδύνευαν να σημειωθούν τεράστιες εκρήξεις στο εργοστάσιο μπαταριών της Tesla στη Νεβάδα . Στην αγωγή του ο Cage ισχυρίζεται επίσης πως η Tesla δεν λάμβανε μέτρα για να εφαρμόζονται σωστά οι διαδικασίες ασφαλείας, προκειμένου να καταφέρει να πιάσει τους στόχους παραγωγής.

Ο Cage, όντας Αφροαμερικανός, συμπληρώνει στη μήνυσή του πως άλλοι υπάλληλοι της Tesla τον δυσφήμισαν και τον παρενόχλησαν, δεχόμενος συνεχώς ρατσιστικά σχόλια, “με πλήρη γνώση της διοίκησης της εταιρείας” όπως υποστηρίζει, προσθέτοντας πως σχεδόν σε κάθε τουαλέτα στο εργοστάσιο της Tesla στο Fremont, υπήρχαν ρατσιστικά σύμβολα και βρισιές, όπως σβάστικες και η λέξη “νέγρος”.

Τα τελευταία χρόνια, η Tesla έχει δεχθεί πολυάριθμες κατηγορίες από πρώην εργαζόμενους της για σεξουαλική παρενόχληση και για φυλετικές διακρίσεις στο εργοστάσιο της στο Fremont. Ωστόσο, πολλοί δεν προσφεύγουν στα δικαστήρια επειδή η Tesla απαιτεί από τους υπαλλήλους της πλήρους απασχόλησης να επιλύουν τις διαφορές τους κεκλεισμένων των θυρών και όχι σε δημόσια δίκη, υπογράφοντας ρήτρα υποχρεωτικής διαιτησίας.

Τον περασμένο Οκτώβριο, η Tesla κλήθηκε να αποζημιώσει ένα μαύρο εργαζόμενό της στο συγκεκριμένο εργοστάσιο με 136,9 εκατ. δολάρια, για περιστατικά παρενόχλησης και κακοποίησης.

Στις σχετικές ειδήσεις η Tesla φέρεται πως μέσα στον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει τις εργασίες κατασκευής του δεύτερου εργοστασίου της στη Κίνα. Και αυτό θα κατασκευαστεί στη Σαγκάη, κοντά στο υφιστάμενο εργοστάσιο, και θα συμβάλει στον διπλασιασμό της παραγωγικής ικανότητας της Tesla στη Κίνα. Έτσι όταν το εργοστάσιο θα είναι πλήρως λειτουργικό, η Tesla θα μπορεί κα κατασκευάζει έως και 2 εκατ. αυτοκίνητα ετησίως στη Κίνα.