Οι δοκιμές σε συνθήκες πάγου είναι ένα σημαντικό μέρος της επικύρωσης του οχήματος ανεξάρτητα από τον τύπο του συστήματος μετάδοσης κίνησης, αλλά για τα ηλεκτρικά οχήματα, μπορεί να είναι ακόμη πιο σημαντικές.
Αυτό συμβαίνει επειδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να προσπαθούν να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχει ο κρύος καιρός στην απόδοση και την αυτονομία του οχήματος.
Τα ηλεκτρικά είναι μια σχετικά νέα τεχνολογία και οι διαφορετικές χημικές ιδιότητες των μπαταριών έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης σε πολύ ζεστές και πολύ κρύες καιρικές συνθήκες, επομένως οι εταιρίες έχουν ακόμα πολλά να μάθουν.
https://youtu.be/kwM8rzTu5xA
Η Ford παρουσίασε τον Μάιο του 2021 το F-150 Lightning, αλλά το αμιγώς ηλεκτρικό pickup δεν έχει ακόμα κυκλοφορήσει επίσημα, γι’αυτό και συνεχίζει τις δοκιμές. Πρόσφατα, η εταιρία πήγε στην Αλάσκα, με τις εν λόγω δοκιμές να ήταν από τις τελευταίες πριν από το λανσάρισμα του μοντέλου, την ερχόμενη άνοιξη.
Οι δοκιμές διήρκεσαν 14 ημέρες και το θερμόμετρο έδειξε έως -34 βαθμών Κελσίου, με την ομάδα από έντεκα μηχανικούς της Ford να έκανε τις απαραίτητες μικροβελτιώσεις στην απόδοση του F-150 Lightning σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης, όπως το χιόνι και ο πάγος για δώδεκα ώρες την ημέρα.