Μετά τη διπλή διαρροή, η BMW παρουσίασε σήμερα επίσημα την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 3, που θα είναι διαθέσιμη στην Κινεζική αγορά από τον Μάιο του 2022, διευρύνοντας τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της.

Το όνομα αυτής i3, και πιο συγκεκριμένα η έκδοση i3 eDrive35L, η οποία ταιριάζει απόλυτα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των Κινέζων. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην Σειρά 3, και έχει κατά 11 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο, συγκριτικά με της στάνταρ Σειρά 3, προσφέροντας περισσότερη άνεση για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων. Έτσι, το μήκος αγγίζει τα 4.872 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.966 χλστ. Ο χώρος αποσκευών ανακοινώνεται στα 410 λίτρα.

Η i3 eDrive35L διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, τον ίδιο που φέρουν τα iX3, i4 και iX. Αυτός αποδίδει 210 kW (285 άλογα) και 400 Nm ροπής, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτ.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 70,3 kWh (ωφέλιμα 66,1 kWh), με τη BMW να ανακοινώνει ότι η κατανάλωση ενέργειας στον κύκλο CLTC είναι 14,3 kWh/100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία του με μια φόρτιση, στον κύκλο CLTC, είναι 526 χλμ.

Η μέγιστη ισχύς φόρτισης με DC ταχυφορτιστή είναι στα 100 kW και με AC φορτιστή στα 11 kW. Ο χρόνος φόρτισης από το 10-80% της μπαταρίας με DC ταχυφορτιστή απαιτεί 36 λεπτά, ενώ με 10 λεπτά φόρτισης σε DC ταχυφορτιστή η αυτονομία αυξάνεται κατά 97 χλμ.

Η ρύθμιση της ανάρτησης στην i3 eDrive35L για τις συνθήκες του κινεζικού οδικού δικτύου, έχει γίνει από το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive στο Shenyang, που επίσης προσάρμοσε ορισμένα από τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, στις απαιτήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας στην Κίνα.

Η BMW i3 eDrive35L θα συναρμολογείται αποκλειστικά για την Κινεζική αγορά στο εργοστάσιο της BMW Brilliance Automotive, στην πόλη Lydia της Shenyang.