Το 2012 η ​​Audi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που εισήγαγε ένα υβριδικό σπορ αγωνιστικό αυτοκίνητο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA (WEC). Το 2012 και το 2013, η γερμανική εταιρεία κέρδισε τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών στο WEC, ενώ το πετρελαιοκίνητο υβριδικό αγωνιστικό παρέμεινε αήττητο τρεις συνεχόμενες φορές-από το 2012 έως το 2014- στον διάσημο αγώνα των 24 ωρών του Le Mans.

Το 2015 η Audi παρουσίασε το ανανεωμένο R18, με τις κυριότερες αλλαγές να είναι στην αεροδυναμική, σε μια προσπάθεια για μείωσης της αντίστασης. Ήταν τόσο σημαντικές και εκτεταμένες οι αλλαγές, που η Audi έπρεπε να επανεξετάσει τη δομή σύγκρουσης του R18 για το 2015.

Όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο 4,0-λιτρος V6 TDI απέδιδε 550 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 268 ίππων που κινεί τον μπροστινό άξονα. Η Audi αποφάσισε να τρέξει στην κατηγορία υβριδικής απόδοσης των 4 megajoules για την αγωνιστική σεζόν του 2015, πράγμα που σήμαινε ότι το αναθεωρημένο σύστημα μετάδοσης κίνησης R18 έπρεπε να χρησιμοποιεί 2,5% λιγότερο καύσιμο ανά γύρο.

Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο βρίσκεται προς πώληση από την αντιπροσωπεία του Joe Macari στο Λονδίνο και είναι αυτό με αριθμό πλαισίου 416, που αγωνίστηκε στο WEC το 2015 από την Audi Sport Team Joest και οδηγήθηκε από τους Lucas di Grassi, Loic Duval και Oliver Jarvis.

Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω αυτοκίνητο έτρεξε σε μόλις 3 αγώνες το 2015, στις 6 Ώρες του Fuji, στις 6 Ώρες της Σαγκάης και στις 6 Ώρες του Μπαχρέιν όπου τερμάτισε στην 4η, 4η και 6η θέση αντίστοιχα.