Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης ανησυχούν για την απαγόρευση των κινητήρων εσ. καύσης το 2035

Σχετικά άρθρα

Χθες η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ψήφισε υπέρ της απαγόρευσης πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε από το 2035 και η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) προτρέπει τους ευρωβουλευτές και τους υπουργούς των χωρών της Ε.Ε να εξετάσουν όλες τις αβεβαιότητες που αντιμετωπίζει ο κλάδος, καθώς προετοιμάζεται για έναν τεράστιο βιομηχανικό μετασχηματισμό.

Η ACEA χαιρετίζει το γεγονός ότι το Κοινοβούλιο διατήρησε την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τους στόχους του 2025 και του 2030. Αυτοί οι στόχοι είναι ήδη εξαιρετικά απαιτητικοί και μπορούν να επιτευχθούν μόνο με μια τεράστια αύξηση στην υποδομή φόρτισης και ανεφοδιασμού υδρογόνου, προειδοποιεί η ACEA.

Ωστόσο, δεδομένου ότι ο μετασχηματισμός του κλάδου εξαρτάται από πολλούς εξωτερικούς παράγοντες που δεν είναι πλήρως στα χέρια της, η ACEA ανησυχεί για το γεγονός πως οι ευρωβουλευτές ψήφισαν υπέρ ώστε να μειωθούν οι εκπομπές CO2 κατά 100% το 2035 σε σχέση με το 2021.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συμβάλει πλήρως στον στόχο μιας Ευρώπης ουδέτερης εκπομπών άνθρακα το 2050. Ο κλάδος μας βρίσκεται στη μέση μιας μεγάλης ώθησης για ηλεκτρικά οχήματα, με νέα μοντέλα να καταφθάνουν συνεχώς. Αυτά ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών και οδηγούν τη μετάβαση προς τη βιώσιμη κινητικότητα.

Αλλά δεδομένης της αστάθειας και της αβεβαιότητας που βιώνουμε παγκοσμίως καθημερινά, οποιαδήποτε μακροπρόθεσμη ρύθμιση που υπερβαίνει αυτή τη δεκαετία είναι πρόωρη σε αυτό το στάδιο. Αντίθετα, απαιτείται μια διαφανής αναθεώρηση στα μισά του δρόμου προκειμένου να καθοριστούν οι στόχοι μετά το 2030.

Μια τέτοια αναθεώρηση θα πρέπει πρώτα από όλα να αξιολογήσει εάν η ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης και η διαθεσιμότητα πρώτων υλών για την παραγωγή μπαταριών θα είναι σε θέση να ταιριάξουν με τη συνεχιζόμενη απότομη αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία εκείνη τη στιγμή.

δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACEA αλλά και της BMW.

Επιπλέον η ACEA αναφέρει πως είναι επίσης σημαντικό να τηρηθούν οι υπόλοιπες απαραίτητες προϋποθέσεις για να είναι δυνατές οι μηδενικές εκπομπές. Ως εκ τούτου, η ACEA καλεί τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων να υιοθετήσουν τα διαφορετικά στοιχεία του Fit for 55 – ιδιαίτερα τους στόχους CO2 και τον Κανονισμό Υποδομής Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR) – ως ένα συνεκτικό πακέτο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Στην Ελλάδα το Xiaomi SU7 μέχρι το 2027

Το Xiaomi SU7 θα έρθει στην Ελλάδα μέχρι το 2027. Αυτό ανακοίνωσε η αντιπρόεδρος του Ομίλου Quest, Ευτυχία Κουτσουρέλη στο περιθώριο του 9ου Οικονομικού...

Η BYD έλαβε 3,4 δισ, ευρώ από τη κινεζική κυβέρνηση για να κυριαρχήσει στα EV

Η BYD έλαβε τουλάχιστον 3,4 δισ. ευρώ με τη μορφή άμεσων κρατικών επιδοτήσεων στο πλαίσιο της πολιτικής του Πεκίνου να κυριαρχήσει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα...

Γερμανία: Πιθανή απαγόρευση κυκλοφορίας αυτοκινήτων τα Σαββατοκύριακα για να πιαστούν οι στόχοι για το κλίμα

Ακόμη και με απαγόρευση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων τα Σαββατοκύριακα "απειλεί" το ομοσπονδιακό υπουργείο Μεταφορών, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι για το κλίμα. Για "ελιγμό"...