Η Peugeot αποκάλυψε το 408, το νέο της σεντάν μοντέλο με fastback σχεδιασμό και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Με αντισυμβατική εμφάνιση, παρόμοια με αυτή του Citroen C5 X, το Peugeot 408 βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα, με την Peugeot να το τοποθετεί “στη κορυφή της C κατηγορίας”.
Έχει μήκος 4,687 μέτρα, πλάτος 1,848 μέτρα, ύψος 1,478 μέτρα, μεταξόνιο 2,787 μέτρα, με το χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 536 λίτρα και να μπορεί να φτάσει έως τα 1.611 λίτρα μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10″, οθόνη αφής 10″ στο κέντρο του ταμπλό, ηχοσύστημα Focal με 10 ηχεία και κρυφό φωτισμό.
Μηχανικά προσφέρεται με δύο plug-in υβριδικούς κινητήρες που συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και που στέλνουν τη κίνηση στους μπροστά τροχούς. Στην έκδοση Hybrid 180 ο 1.600άρης turbo κινητήρας βενζίνης αποδίδει 150 άλογα με 250 Nm ροπής και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων με 320 Nm ροπής. Το σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 180 άλογα με 360 Nm ροπής.
Στην έκδοση Hybrid 225 ο 1600άρης κινητήρας παράγει 180 άλογα με 250 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα να παραμένει ο ίδιος. Έτσι, το σύνολο παράγει 225 άλογα με 360 Nm ροπής.
Η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα είναι χωρητικότητας 12,4 kWh και φορτίζει μέσα σε 7 ώρες και 5 λεπτά με χρήση φορτιστή 3,7 kW 8A, σε 3 ώρες και 50 λεπτά με χρήση φορτιστή 3,7kW 14A και σε 1 ώρα και 55 λεπτά με χρήση φορτιστή 7,4 kW 32A
Επιπλέον υπάρχει διαθέσιμος και ένας τρικύλινδρος 1.200άρης κινητήρας βενζίνης απόδοσης 130 ίππων με 230 Nm ροπής που συνδυάζεται και αυτός με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τη κίνηση να στέλνεται στον μπροστά άξονα. Στα σκαριά βρίσκεται και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.
Οι πωλήσεις του Peugeot 408 έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις αρχές του 2023 και η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Peugeot στη Μυλούζη της Γαλλίας.