To 2024, η επιστροφή της BMW στο Le Mans με το M Hybrid V8

Σχετικά άρθρα

Πριν λίγες ημέρες, η BMW αποκάλυψε το αγωνιστικό πρωτότυπο και σήμερα η γερμανική εταιρία έκανε γνωστό ότι θα τρέξει στο Le Mans το 2024, ήτοι 25 χρόνια μετά τη νίκη των Joachim Winkelhock, Pierluigi Martini και Yannick Dalmas με το V12 LMR τους, το 1999.

Με το M Hybrid V8, η γερμανική εταιρία θα επιστρέψει στους αγώνες αντοχής και θα συμμετάσχει στα πρωταθλήματα των IMSA και WEC, όπως ο 24ωρος αγώνας του Le Mans και ο 24ωρος αγώνας της Daytona, με το αγωνιστικό του ντεμπούτο να γίνεται στον 24ωρο αγώνα της Daytona, τον Ιανουάριο του 2023.

Το BMW M Hybrid V8 θα αγωνιστεί στην κατηγορία Hypercar και οι δοκιμές βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη καθώς το μοντέλο ολοκλήρωσε με επιτυχία το shakedown του στην πίστα της Dallara, στο Varano de Melegari της Ιταλίας.

Το αγωνιστικό θα κινείται από έναν 4,0-λίτρων twin-turbo V8 υβριδικό κινητήρα που βασίζεται στον ατμοσφαιρικό V8 P66/1 της αγωνιστικής M4 DTM του 2017 και του 2018. Έχει κωδική ονομασία P66/3 και έχει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Αποδίδει περίπου 640 άλογα με 650 Nm ροπής, έχοντας όριο περιστροφής τις 8.200 σ.α.λ.

Για τον σχεδιασμό και την αεροδυναμική εξέλιξη του BMW M Hybrid V8 συνεργάστηκαν τα τμήματα της BMW M Motorsport και της Dallara, με το αγωνιστικό της γερμανικής εταιρία να βασίζεται σε σασί της δεύτερης.

Η BMW δεν αναφέρει τεχνικές προδιαγραφές για αυτό, αλλά σύμφωνα με τους κανονισμούς της LMDh κατηγορίας, το μήκος του αγωνιστικού αυτοκινήτου δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 5.100 χλστ., το πλάτος τα 2.000 χλστ. και το ύψος τα 1.060 χλστ., ενώ το μεταξόνιο θα πρέπει να είναι 3.148 χλστ. Χωρίς καύσιμα και οδηγό, το πρωτότυπο θα πρέπει να ζυγίζει τουλάχιστον 1.030 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μεγαλύτερη και πιο αεροδυναμική η νέα BMW X3

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από καμουφλαρισμένες φωτογραφίες της νέας, τέταρτης γενιάς, της X3, που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2024. Η...