Ούτε στις προτεινόμενες στρατηγικές της Pirelli δεν ήταν η επιλογή της Ferrari για τον Leclerc

Σχετικά άρθρα

Μερικές ώρες πριν από κάθε κυριακάτικο GP, η Pirelli ανακοινώνει στις ομάδες της Formula 1 μια προτεινόμενη στρατηγική ακολουθούμενη από ορισμένες εναλλακτικές στρατηγικές για τα pit stop και τις αλλαγές ελαστικών.

Η επιλογή της Ferrari στον Charles Leclerc στο Ουγγρικό GP -όπου μπήκε στο box της ιταλικής ομάδας τρεις φορές, έχοντας εκκινήσει με τη μεσαία γόμα, και αλλάζοντας σε μεσαία στην πρώτη στάση, σε σκληρά στην δεύτερη, και σε μαλακά στην τρίτη- δεν ήταν μια από αυτές που πρότεινε η ιταλική εταιρία ελαστικών.

Φυσικά, κάθε ομάδα έχει την ελευθερία να ακολουθήσει τη δική της στρατηγική, αλλά αυτή δύσκολα μπορεί να είναι καλύτερη από τις προτεινόμενες της Pirelli, η οποία έχει μαζέψει δεδομένα από όλες τις ομάδες κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών που έχουν προηγηθεί.

Σε αυτό το σημείο να θυμίσω πως εξελίχθηκε ο αγώνας στην πίστα του Hungaroring για τους δύο οδηγούς της Ferrari. Ο Carlos Sainz και ο Charles Leclerc εκκίνησαν από την δεύτερη και τρίτη θέση του grid, φορώντας και οι δύο φρέσκα μεσαία ελαστικά. Ο Sainz μπήκε για το πρώτο του pit stop στον 18ο γύρο (από τους συνολικά 70), για να βάλει ξανά μεσαία γόμα, με τον Leclerc να κάνει την ίδια επιλογή στον 22ο γύρο.

Τα πράγματα έμοιαζαν να είναι πολλά υποσχόμενα μέχρι που η Ferrari είχε την φαεινή ιδέα να βάλει τον Μονεγάσκο για άλλη μια φορά στα pits, για να του τοποθετήσει ένα φρέσκο σετ της σκληρής γόμας, με την λογική να φτάσει μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Όπως μπορείς να δεις, η στρατηγική της Ferrari για τον Leclerc -μεσαία, μεσαία, σκληρά, μαλακά- δεν συγκαταλέγεται σε αυτές τις επιλογές. Κάτι που αποδείχθηκε καταστροφικό και αυτοκτονικό για την ιταλική ομάδα και τον οδηγό της. Οι θερμοκρασίες στην πίστα του Hungaroring κατά το φετινό Grand Prix της ήταν σχετικά χαμηλές αυτό το Σαββατοκύριακο και η απειλή της βροχόπτωσης περιέπλεξε τα πράγματα.

Σε αυτές τις πιο ψυχρές συνθήκες, η πιο σοφή επιλογή είναι η μαλακή γόμα, καθώς μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από ό,τι σε υψηλότερες θερμοκρασίες, χάρη στην ικανότητά του να ζεσταίνεται πιο γρήγορα από ένα μεσαίο ή σκληρό ελαστικό. Αυτές οι δύο τελευταίες ενώσεις μπορεί να διαρκέσουν μεν περισσότερο, αλλά θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να εισέλθουν στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας, ενώ σίγουρα είναι υπεύθυνες για πιο αργά γυρολόγια.

Διάβασε ακόμα

Η Ferrari εξηγεί γιατί έβαλε σκληρά ελαστικά στον Leclerc

Ο Mattia Binotto είπε πως δεν πρόκειται η Ferrari να απολύσει κανέναν υπάλληλο της, μιας και όπως τόνισε, η Ferrari δεν θα μπορούσε να κερδίσει τον αγώνα στην Ουγγαρία και έτσι δεν έπαιξε ρόλο η στρατηγική της.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...