Η νέα γενιά του Ranger είναι διαθέσιμο με τον 3,0-λιτρο V6 turbodiesel κινητήρα, αλλά και με τον 2.0-λιτρο single-turbo και bi-turbo diesel. Ο πρώτος διατίθεται με δύο διαφορετικά επίπεδα απόδοσης, ενώ ο δεύτερος είναι μία πιο προηγμένη έκδοση υψηλών επιδόσεων για όσους επιθυμούν περισσότερη ισχύ.

Το παραπάνω video μας έρχεται από την Αυστραλία, εκεί όπου η Ford προσφέρει όλα τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα για το Ranger, και βλέπουμε την κόντρα μεταξύ του 3.0-λιτρου V6 turbodiesel και τον 2-λιτρου biturbo EcoBlue κινητήρα.

Ο τελευταίος αποδίδει 209 άλογα και 500 Nm ροπής, ενώ ο πρώτος 250 άλογα και 600 Nm ροπής. Το 3,0-λιτρο σύνολο είναι περίπου 10 κιλά πιο βαρύ, παρότι ο κινητήρας είναι πιο βαρύς κατά 30 κιλά και η έκδοση εξοπλισμού (XLT) του μαύρου αυτοκινήτου είναι πιο ελαφριά από αυτή του πορτοκαλί (Wildtrack).