Από το 2025 και έπειτα, η συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, την Neue Klasse. Η εν λόγω πλατφόρμα θα υποστηρίζει προσθιοκίνητες, πισωκίνητες και τετρακίνητες υλοποιήσεις, με τα αυτοκίνητα που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα να φέρουν νέα γενιά μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων υψηλής απόδοσης που έχουν σχεδιαστεί με στόχο την βιωσιμότητά τους για ολόκληρο τον κύκλο ζωής του οχήματος.

Τα αυτοκίνητα θα προσφέρουν ευρύχωρο εσωτερικό, προηγμένη αεροδυναμική και “μια εντελώς νέα εμπειρία χρήστη, όμοια της οποίας δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα σε αυτοκίνητα παραγωγής”, με τον χρήση να μπορεί να παραμετροποιεί όπως θέλει το λειτουργικό σύστημα του αυτοκινήτου.

Ο βασικός στόχος της Neue Klasse πλατφόρμας είναι η δραστική μείωση της πολυπλοκότητας στη γραμμή παραγωγής. Η BMW πιστεύει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της έως το 2030.

Η πλατφόρμα θα κάνει χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμινίου και το πρώτο μοντέλο που θα την χρησιμοποιεί θα είναι η ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 3, ένα ηλεκτρικό σεντάν με κωδική ονομασία NK1. Αυτό θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με τη Σειρά 3 αλλά δεν θα αντικαταστήσει την 3άρα, με τα δύο μοντέλα να πωλούνται για κάποιο διάστημα ταυτόχρονα.

Το μοντέλο θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και επίπεδο πάτωμα, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να προσφέρει πιο ευρύχωρο εσωτερικό σε σχέση με την Σειρά 3. Θα είναι διαθέσιμο είτε ως πισωκίνητο είτε ως τετρακίνητο, με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες -έκτης γενιάς-, με την μπαταρία του να προσφέρει αυτονομία περίπου 700 χλμ, ενώ θα μπορεί να φορτίσει με ταχυφορτιστές 350 kW.

Οι έκτης γενιάς ηλεκτροκινητήρες που αναπτύσσει η BMW θα είναι πιο ισχυροί και πιο αποδοτικοί, σε σχέση με αυτούς της πέμπτης γενιάς των iX, i4 κτλ. Η παραγωγή της ηλεκτρικής 3άρας θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της BMW στην Ουγγαρία.

Το δεύτερο μοντέλο που θα βασίζεται στην Neue Klasse πλατφόρμα θα είναι ένα σπορ SUV. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα μοντέλα που θα βασίζονται στην Neue Klasse πλατφόρμα αναμένεται να αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ των πωλήσεων της BMW.