Οι αρθρωτές πλατφόρμες έχουν γίνει ο κανόνας στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά η BMW θα ανεβάσει την ευελιξία σε ένα άλλο επίπεδο, μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των αυτοκινήτων της με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, από το 2025 και έπειτα.

Η νέα πλατφόρμα ονομάζεται Neue Klasse και θα αντικαταστήσει τις πλατφόρμες UKL και CLAR. Η πλατφόρμα θα υποστηρίζει προσθιοκίνητες, πισωκίνητες και τετρακίνητες υλοποιήσεις, ενώ θα υποστηρίζει plug-in υβριδικούς κινητήρες, όπως και κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου.

Τα αυτοκίνητα που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα θα φέρουν νέα γενιά μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων υψηλής απόδοσης που έχουν σχεδιαστεί με στόχο την βιωσιμότητά τους για ολόκληρο τον κύκλο ζωής του οχήματος.

Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα καλύπτουν ολόκληρη την γκάμα της BMW, από την Σειρά 1 έως κορυφαία M μοντέλα, με τα περισσότερα να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, ωστόσο μερικά θα είναι διαθέσιμα με κυψέλες υδρογόνου. Τα αυτοκίνητα θα προσφέρουν ευρύχωρο εσωτερικό, προηγμένη αεροδυναμική και “μια εντελώς νέα εμπειρία χρήστη, όμοια της οποίας δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα σε αυτοκίνητα παραγωγής”, με τον χρήση να μπορεί να παραμετροποιεί όπως θέλει το λειτουργικό σύστημα του αυτοκινήτου.

Ο βασικός στόχος της Neue Klasse πλατφόρμας είναι η δραστική μείωση της πολυπλοκότητας στη γραμμή παραγωγής. Η BMW πιστεύει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της έως το 2030, με την Mini να πουλά από το 2030 και μετά μόνο ηλεκτρικά μοντέλα.