Το Luxgen n7 είναι το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Foxtron, ήτοι το νεοσύστατο τμήμα αυτοκινήτων Foxconn. Η τελευταία είναι ο ταϊβανέζικος κολοσσός παραγωγής ηλεκτρονικών ειδών, που -μεταξύ άλλων- κατασκευάζει το iPhone, για λογαριασμό της Apple- και έχει σαν στόχο να γίνει σημαντικός παίκτης στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Για τον λόγο αυτό έχει συνάψει συμφωνίες με την Fisker, με τον ενεργειακό όμιλο της Ταϊλάνδης PTT PCL, ενώ έχει εξαγοράσει και το εργοστάσιο της Lordstown. Επίσης έχει προχωρήσει στη δημιουργία μιας κοινοπραξίας με την Stellantis για την ανάπτυξη λογισμικού και hardware.

Επιστρέφοντας στην Luxgen, αυτή είναι θυγατρική της Yulon Motor, της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ταϊβάν. Το n7 αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Model C concept, που αποκαλύφθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, και πρόκειται για ένα αμιγώς επταθέσιο ηλεκτρικό crossover, που θα κυκλοφορήσει στην Ταϊβάν τον Οκτώβριο.

Ωστόσο, σύμφωνα με αξιωματούχους της Luxgen, το n7 θα κυκλοφορήσει και εκτός της ασιατικής χώρας, αν και λεπτομέρειες για τις προγραμματισμένες αγορές και πιθανές ημερομηνίες παράδοσης δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί.

Αισθητικά, το n7 επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το Model C concept, το οποίο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Pininfarina. Το αυτοκίνητο παραγωγής διατηρεί την ίδια βασική σιλουέτα, αλλά διαθέτει νέες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων ελαφρώς ανασχεδιασμένων εμπρός και πίσω άκρων.

Η Luxgen δεν έχει δώσει ακόμα πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του n7, κάτι που θα κάνει λίγο πριν το λανσάρισμα του στην αγορά της Ταϊβάν. Ωστόσο, η Foxtron είχε αποκαλύψει ότι το Model C έχει μήκος 4.640 χλστ. και μεταξόνιο 2860 χλστ., με το n7 να αναμένεται να έχει ανάλογες διαστάσεις.

Η βάση για το νέο crossover είναι η ανοιχτού κώδικα πλατφόρμα MIH της Foxtron για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή υποστηρίζει έναν αριθμό διαφορετικών διατάξεων μετάδοσης κίνησης, όπως με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ή με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα.