Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες τοποθετούν κιτ επισκευής ελαστικών αντί για ρεζέρβα

Σχετικά άρθρα

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αντικαθιστούν την ρεζέρβα με κιτ επισκευής ελαστικού, με τη συντριπτική μερίδα των νέων αυτοκινήτων να μην διαθέτει πλέον ρεζέρβα.

Ο κυριότερος λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν την αντικατάσταση της ρεζέρβας με κιτ επισκευής είναι η μείωση του κόστους, αλλά και η μείωση του βάρους του αυτοκινήτου και κατά συνέπεια η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, άρα και οι μειωμένες εκπομπές ρύπων, στη προσπάθεια των εταιριών να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου προκειμένου να πιάσουν τα όρια εκπομπών ρύπων για να μην κληθούν να πληρώσουν βαριά πρόστιμα, ενώ όσο λιγότερες είναι οι εκπομπές ρύπων ενός αυτοκινήτου, τόσο λιγότερα τέλη κυκλοφορίας πληρώνει.

Ένα κιτ επισκευής ζυγίζει περίπου 2 κιλά σε αντίθεση με μία ρεζέρβα που ξεπερνάει τα 14 κιλά, αλλά τα κιτ δεν μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως την ρεζέρβα μιας και αυτά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε περιπτώσεις που το ελαστικό σπάσει εντελώς ή στραβώσει η ζάντα.

Ο τρόπος που λειτουργεί ένα κιτ επισκευής είναι η εισαγωγή του υγρού μέσα στο ελαστικό μέσω μιας τρόμπας, η οποία λειτουργεί με πίεση. Φυσικά η επισκευή σε αυτή την περίπτωση γίνεται μόνο όταν η διάμετρος της τρύπας είναι μικρή και μπορεί το υγρό να την καλύψει άμεσα.

Ένας ακόμη λόγος προώθησης του κιτ επισκευής στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι η εξοικονόμηση χώρου, κυρίως στις υβριδικές εκδόσεις και τα ηλεκτρικά, όπου η μπαταρία καταλαμβάνει μεγάλο μέρος των διαθέσιμων χώρων και το επιπλέον εκατοστό πάνω στην πλατφόρμα παίζει σημαντικό ρόλο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα