Οι νέες κυλινδρικές μπαταρίες διαμέτρου 48 χιλιοστών της BMW θα ξεκινήσουν να τοποθετούνται στα ηλεκτρικά της μοντέλα από το 2026, με την εταιρία να λέει πως αυτές θα προσφέρουν έως και 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας στα κορυφαία μοντέλα της εταιρίας.

Ωστόσο η BMW ξεκαθαρίζει πως παρότι θα μπορεί να προσφέρει πακέτα μπαταριών που θα έχουν αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, αυτό δεν θα συμβεί, αφού δεν πιστεύει πως μια τόσο μεγάλη αυτονομία είναι απαραίτητη.

Οι νέες, έκτης γενιάς, μπαταρίες θα προσφέρουν έως και 30% μεγαλύτερη αυτονομία, 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και 30% βελτιωμένη ταχύτητα φόρτισης σε σύγκριση με αυτές που συναντάμε στα τωρινά της μοντέλα, μειώνοντας παράλληλα κατά 60% τις εκπομπές CO2 κατά τη παραγωγή τους.

Οι μπαταρίες διαμέτρου 46 χιλιοστών θα είναι διαθέσιμες σε δύο διαφορετικά διαθέσιμα ύψη, ανάλογα με την εφαρμογή τους. Συγκριτικά με τις πρισματικές κυψέλες της 5ης γενιάς, η περιεκτικότητα σε νικέλιο στις στρογγυλές κυψέλες BMW 6ης γενιάς είναι υψηλότερη στην πλευρά της καθόδου, ενώ η περιεκτικότητα σε κοβάλτιο είναι μειωμένη. Στην πλευρά της ανόδου, η περιεκτικότητα σε πυρίτιο θα αυξηθεί. Ως αποτέλεσμα, η ογκομετρική ενεργειακή πυκνότητα της κυψέλης θα βελτιωθεί περισσότερο από 20%, με το βάρος τους να μειώνεται κατά 10-20%.

Με βάση τις τρέχουσες παραδοχές της αγοράς, η BMW δηλώνει πως τα κόστη των νέων μπαταριών μπορούν να μειωθούν μέχρι και 50%, συγκριτικά με την τρέχουσα 5η γενιά. Το BMW Group έχει θέσει ως στόχο να μειώσει το κόστος κατασκευής των πλήρως ηλεκτρικών της μοντέλων στο ίδιο επίπεδο με τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.