Στα μέσα του καλοκαιριού, η Hyundai παρουσίασε το Ioniq 6, το οποίο προστίθεται στη γκάμα της σειράς Ioniq, ήτοι των ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai. H εμπορική του επιτυχία φαίνεται προδιαγεγραμμένη, καθώς η εταιρία έλαβε ρεκόρ παραγγελιών την πρώτη ημέρα πωλήσεων στην Ν.Κορέα, με την κυκλοφορία του Ioniq 6 σε Ευρώπη και Αμερική να έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2023.
Με την παραγωγή του να ξεκινά εντός του 3ο τριμήνου του 2022, η κορεάτικη εταιρία έδωσε σήμερα τα τελικά, επίσημα στοιχεία για την αυτονομία και την ηλεκτρική κατανάλωση του μοντέλου.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με την Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων (WLTP), το Ioniq 6 θα έχει αυτονομία 614 χλμ. όταν αυτό εφοδιάζεται με τη μεγάλη μπαταρία -Long Range, χωρητικότητας 77,4 kWh- και έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ενώ πατάει σε ζάντες 18 ιντσών.
Πιο συγκεκριμένα
Έκδοση | Long Range (77.4 kWh) | Standard Range (53.0 kWh) | |||
---|---|---|---|---|---|
2WD | AWD | 2WD | |||
18 ιντσών ζάντες | 20 ιντσών ζάντες | 18 ιντσών ζάντες | 20 ιντσών ζάντες | 18 ιντσών ζάντες | |
Αυτονομία | 614 χλμ | 545 χλμ | 583 χλμ | 519 χλμ | 429 χλμ |
Ενεργειακή απόδοση | 14,3 kWh/100 χλμ | 16,0 kWh/100 χλμ | 15,1 kWh/100 χλμ | 16,9 kWh/100 χλμ | 13,9 kWh/100 χλμ |
Η μεγάλη μπαταρία έχει χωρητικότητα 77,4 kWh και μπορεί να συνδυαστεί με δύο ηλεκτροκινητήρες, είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD) είτε με κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD). Η απόδοση της κορυφαίας έκδοσης με τους δύο κινητήρες ανέρχεται σε 239 kW (325 άλογα) και 605 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,1 δευτ.
Με την μικρή μπαταρία των 53 kWh, ελαστικά 18 ιντσών και έναν ηλεκτροκινητήρα (RWD), η μέση κατανάλωση ενέργειας του Ioniq 6 είναι μόλις 13,9 kWh/100 χλμ., καθιστώντας το ένα από τα αποδοτικότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα σήμερα. Η E-GMP πλατφόρμα του Ioniq 6 μπορεί να υποστηρίξει υποδομές φόρτισης 400V και 800V, ενώ με ταχυφορτιστή 350 kW, το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε μόλις 18 λεπτά.