Advertisement

Το Ford Kuga PHEV γνωρίζει μεγάλη εμπορική επιτυχία και καταλαμβάνει επάξια τη πρώτη θέση στην Ευρώπη από πλευράς πωλήσεων στη κατηγορία των plug-in υβριδικών.

Το μοντέλο ξεχωρίζει για την αδιαμφισβήτητα χαμηλή κατανάλωση του σε μεικτές συνθήκες οδήγησης, η οποία ανακοινώνεται στα μόλις 0,9 – 1,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 57-65 χιλιόμετρα (WLTP), με το νούμερο αυτό να αυξάνεται έως τα 89 χιλιόμετρα όταν κινείσαι εντός του αστικού ιστού.

Αυτό σημαίνει πως για τους περισσότερους οδηγούς το αυτοκίνητο καλύπτει όλες τις καθημερινές μετακινήσεις τους μη καταναλώνοντας στάλα βενζίνης. Με κατανάλωση ενέργειας από 14,8 kWh/100 χλμ (WLTP), το Kuga Plug-In Hybrid είναι επίσης οικονομικότερο σε σχέση τους βασικούς ανταγωνιστές του.

Η καρδιά του αυτοκινήτου είναι το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει τον 2,5-λίτρων τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, έναν ηλεκτροκινητήρα, μια γεννήτρια, καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 225 ίππους, δύναμη αρκετή για να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο CVT κιβώτιο.

Με τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται σε μόλις 21-29 γρ/χλμ, το Kuga PHEV είναι μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση ως εταιρικό όχημα, με τα PHEV να επωφελούνται από τις κρατικές φοροελαφρύνσεις που ισχύουν για όσα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο από 40.000 ευρώ προ φόρων και εκπέμπουν έως 50 γρ/χλμ CO2. Επιπλέον, το Ford Kuga PHEV δεν περιορίζονται από τα μέτρα του Δακτυλίου της Αθήνας, απολαμβάνοντας τα οφέλη των ηλεκτρικών με καθημερινή πρόσβαση εντός των ορίων του.

Η μπαταρία του αυτοκινήτου μπορεί να φορτίζεται είτε μέσω εξωτερικού φορτιστή, όπου με ηλεκτρική παροχή 230 volt ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες, είτε αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα. Ακόμα και αν η μπαταρία αποφορτιστεί πλήρως, το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει καλύτερη κατανάλωση καυσίμου από βασικούς ανταγωνιστές, η οποία διαμορφώνεται στα 5,2-6,0 λίτρα/100 χλμ.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει πότε και πώς να αξιοποιεί την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει στο πρόγραμμα EV Auto συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου, ενώ επιλέγοντας το πρόγραμμα EV Later, εξοικονομεί την ενέργεια της μπαταρίας για μετέπειτα χρήση.

Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει επίσης χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας συγκριτικά με τους κυριότερους ανταγωνιστές της κατηγορίας του, με πιθανή εξοικονόμηση μεγαλύτερη των 1.800 ευρώ σε μία τυπική περίοδο τριών ετών ή 60.000 χιλιομέτρων, χάρη στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ενέργειας, το μειωμένο κόστος συντήρησης και την υψηλή αξία μεταπώλησης.

Η Ford προσφέρει ένα άκρως δελεαστικό πακέτο για την απόκτηση του Kuga PHEV, με προνομιακό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 2,99% (πλέον εισφοράς 0,6% του Ν. 128/1975). Επιπλέον προσφέρει 3 χρόνια δωρεάν συντήρηση αλλά και 5 χρόνια εγγύηση Ford Protect ή 100.000 χλμ, όποιο έρθει πρώτο, κάνοντας την απόκτηση του πιο εύκολη και θελκτική από ποτέ. Η τιμή του Ford Kuga Plug-In Hybrid ξεκινά από τα 49.990 ευρώ (38.019 ευρώ προ φόρων και δασμών).