O Mate Rimac επισκέφτηκε χθες τα γραφεία της Rimac Technology στο Warwick της Αγγλίας, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Bugatti Rimac να αναφέρει ότι η κοινοπραξία μεταξύ της κροατικής και της γαλλικής εταιρίας είναι πολύ πιο κερδοφόρα από ό,τι αναμενόταν, καθώς οι δύο μάρκες εργάζονται από κοινού για την ανάπτυξη οχημάτων κάτω από την ίδια στέγη.

Πιο συγκεκριμένα, ο 34χρονος Rimac είπε:

Είναι εξαιρετικά κερδοφόρα και οι ταμειακές ροές είναι θετικές πέρα από κάθε προσδοκία. Είναι μια win-win κατάσταση για όλους, με την κοινοπραξία να έχει φέρει πολλές συνέργειες και στις δύο κατευθύνσεις.

Συνεχίζοντας, εξήρε το επίπεδο των εργαζομένων στα γραφεία της εταιρίας στην Αγγλία, τονίζοντας:

Το επίπεδο του ταλέντου της μηχανολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο το καθιστά μια απολύτως κρίσιμη τοποθεσία για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση Rimac Technology.

Υπάρχει τόσο μεγάλη συγκέντρωση καινοτόμων νέων εταιρειών κινητικότητας, καθιερωμένων επωνυμιών αυτοκινήτων και ειδικών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό που είναι λογικό για εμάς να έχουμε ένα κέντρο στη χώρα που θα επιτρέπει στους ανθρώπους να είναι μέρος του ομίλου Rimac χωρίς την πιθανή αναταραχή των χωρών.

Αυτή είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική για εμάς και ενώ το σημερινό μας σπίτι στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι προσωρινό, αναζητούμε ήδη μια μεγαλύτερη, πιο μόνιμη βάση στη χώρα, σύμφωνα με τις μελλοντικές μας προβλέψεις ανάπτυξης για την εταιρεία.

Να θυμίσω ότι ο όμιλος της Rimac περιλαμβάνει την Bugatti-Rimac -η οποία ανήκει κατά 45% στην Porsche AG και παράγει το Nevera και την Chiron- και την Rimac Technology, ήτοι μια τεχνολογική μονάδα που προμηθεύει συστήματα μπαταριών και εξαρτήματα κινητήρων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Rimac είπε ακόμα ότι η εταιρεία του έχει αναπτύξει μια πραγματικά στενή στρατηγική σχέση με την Porsche, με την τελευταία να κατέχει μερίδιο 20% στον όμιλο της Rimac, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Συνεργαζόμαστε πραγματικά σε πολλά επίπεδα, αναπτύσσοντας και παράγοντας πολλά βασικά στοιχεία του μελλοντικού υβριδισμού και εξηλεκτρισμού τους (της Porsche).

Κλείνοντας, ο Rimac είπε ότι ο όμιλος πρέπει να μοιάζει περισσότερο με τη Ferrari με μια προβλέψιμη, σταθερή και κερδοφόρα επιχείρηση πριν μπορέσει να σκεφτεί μια αρχική δημόσια προσφορά, λέγοντας:

Αυτοί (η Ferrari) κάνουν σχέδια και πάντα τα καταφέρνουν. Αυτό που θέλω να έχω είναι κάποιο είδος σταθερότητας και βεβαιότητας πριν κάνουμε μια δημόσια εγγραφή, επειδή δεν θέλουμε να δώσουμε υποσχέσεις που δεν μπορούμε να τηρήσουμε.

Μια δημόσια εγγραφή θα μπορούσε να συμβεί ανά πάσα στιγμή από τρία χρόνια έως μια δεκαετία από τώρα και θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη συμμετοχή στο χρηματιστήριο ως όμιλος ή την απόσπαση μιας μονάδας. Σίγουρα έρχεται, γιατί προφανώς έχουμε οικονομικούς επενδυτές που κάποια στιγμή θέλουν να φύγουν.

Να θυμίσω ότι νωρίτερα φέτος ο όμιλος συγκέντρωσε 500 εκατομμύρια ευρώ σε έναν νέο γύρο χρηματοδότησης.