To N τμήμα της Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser video των ηλεκτρικών μοντέλων που ετοιμάζει, μια επανάσταση που ξεκινά με το Ioniq 5 N. Από το video δεν αποκαλύπτονται πολλά για την εμφάνιση του, καθώς είναι βαριά καμουφλαρισμένο και εμφανίζεται για λίγο μόνο στα τελευταία δευτερόλεπτα του video μαζί με το RN22e και το N Vision 74.

H πλήρης αποκάλυψη του Ioniq 5 N πρέπει να είναι πολύ κοντά, πιθανότατα στις αρχές του 2023, με την κυκλοφορία του να ξεκινά λίγους μήνες αργότερα. Το αυτοκίνητο διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που θα αποδίδουν κοντά στα 600 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, θα εξοπλίζεται και με Drift Mode, που θα στέλνει το μεγαλύτερο μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς.

Στιλιστικά θα ξεχωρίζει από το νέο επιθετικό bodykit, με τον Albert Biermann, εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος της Hyundai, να έχει δηλώσει στο παρελθόν για το Ioniq 5 N:

Θα είναι πολύ πιο γρήγορο από το Hyundai i30 N. Πώς θα μπορούσε να είναι πιο αργό; Έχει σχεδόν 600 ίππους. Μπορεί να έχει 580, 600 ή 620 ίππους. Δεν έχουν οριστικοποιήσει ακόμη τις τελικές τεχνικές προδιαγραφές. Ωστόσο το γρηγορότερο δεν έχει σημασία. Αυτό που μετρά είναι το χαμόγελο και οι χτύποι της καρδιάς. Το ερώτημα είναι πόσο διασκεδαστικό είναι; Πόσο μεγάλο είναι το χαμόγελο του οδηγού;

Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι ο ήχος. Η ταχύτητα είναι ήδη εκεί, έχουμε τόνους ταχύτητας. Όταν μπήκα στην εταιρεία μιλούσαμε πολύ για τη μείωση του θορύβου, τώρα μιλάμε για τη προσθήκη ήχου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να δώσουμε στον οδηγό μια ωραία αίσθηση, λίγο ενθουσιασμό.

Όσον αφορά τους ήχους “ποπ κορν”, είναι δύσκολο να μιμηθείς μια δυναμική έκρηξη σε ένα σύστημα καύσης χρησιμοποιώντας μόνο ηχεία μέσα στην καμπίνα. Ο ήχος είναι σημαντικός, φυσικά, αλλά δεν είναι όλο το παιχνίδι.