Την περασμένη Παρασκευή, η Tesla ανακοίνωσε τη μείωση των τιμών για τα Model 3 και Model Y στην αγορά της Κίνα, θέλοντας να ανταποκριθεί στις μειούμενες πωλήσεις των αυτοκινήτων της. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που η Tesla προχώρησε σε μείωση των τιμών των συγκεκριμένων μοντέλων της μέσα σε διάστημα 3 μηνών, μετά από αυτές τον Οκτώβριο του 2022, κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις από εκατοντάδες ιδιοκτήτες της Tesla.

Πιο συγκεκριμένα, χθες Σάββατο, περίπου 200 πρόσφατοι αγοραστές των Model Y και Model 3 συγκεντρώθηκαν σε μια αντιπροσωπεία της αμερικάνικης εταιρίας στο προάστιο Minhang της Σαγκάης για να διαμαρτυρηθούν για την απόφαση της να μειώσει τις τιμές της. Επιπλέον, απαίτησαν εκπτώσεις και πιστώσεις, καθώς θεώρησαν ότι είχαν υπερπληρώσει για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είχαν αγοράσει νωρίτερα.

Ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου της Tesla που διαμαρτυρήθηκε το Σάββατο και έδωσε το επώνυμό του ως Zhang, δήλωσε:

Μπορεί να είναι μια φυσιολογική επιχειρηματική πρακτική, αλλά δεν είναι αυτός ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να συμπεριφέρεται μια υπεύθυνη επιχείρηση.

Ο Zhang είναι ένας από τους πολλούς ιδιοκτήτες που τόνισαν ότι είχαν παραλάβει τα αυτοκίνητα τους τελευταίους μήνες του 2022, δήλωσαν απογοητευμένοι από την απότομη μείωση των τιμών της Παρασκευής και την έλλειψη εξηγήσεων της Tesla προς τους πρόσφατους αγοραστές.

Η αστυνομία διευκόλυνε μια συνάντηση μεταξύ του προσωπικού της Tesla και των συγκεντρωμένων ιδιοκτητών, κατά την οποία οι ιδιοκτήτες παρέδωσαν έναν κατάλογο αιτημάτων, συμπεριλαμβανομένου μιας συγγνώμης και μιας αποζημίωσης ή άλλων πιστώσεων, με το προσωπικό της Tesla να συμφωνεί ότι θα απαντήσει μέχρι την Τρίτη, 10 Ιανουαρίου.