Διαβάζουμε συνεχώς για τις εκπομπές των αυτοκινήτων, αλλά λιγότερη προσοχή δίνεται στα εξαρτήματα του αυτοκινήτου όπως τα ελαστικά, τα οποία χρησιμοποιούν σημαντικές ποσότητες καουτσούκ και μπορούν να δημιουργήσουν σοβαρή ρύπανση.

Η Goodyear σχεδιάζει να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα με νέα ελαστικά κατασκευασμένα από 90% βιώσιμα υλικά, όπως οι τέσσερις διαφορετικοί τύποι αιθάλης που παράγονται από την ανάμειξη μεθανίου, διοξειδίου του άνθρακα, φυτικού ελαίου και ελαίου πυρόλυσης που εξάγεται από ελαστικά στο τέλος της ζωής τους, η βιολογικής προέλευσης αιθάλη, ο πολυεστέρας από ανακυκλωμένα μπουκάλια, το έλαιο σόγιας που βοηθά στη διατήρηση της ελαστικότητας του ελαστικού στις μεταβαλλόμενες θερμοκρασίες και οι βιο-ανανεώσιμες ρητίνες πεύκου που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της πρόσφυσης.

Το πυρίτιο που διαθέτει το ελαστικό και που συμβάλει στην πρόσφυση, προέρχεται από τα απόβλητα του φλοιού ρυζιού, με το ατσάλι που βρίσκεται στο εσωτερικό του πέλματος να είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα υλικά που έχουν παραχθεί με τους πιο αποδοτικούς ενεργειακά τρόπους.

Η εταιρία που βρίσκεται κοντά στο να βγάλει στην αγορά ένα ελαστικό που είναι κατασκευασμένο από 70% βιώσιμα υλικά, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του τον Ιανουάριο του 2022, υπόσχεται πως το νέο ελαστικό που είναι κατασκευασμένο από 90% βιώσιμα υλικά, έχει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης σε σύγκριση με τα παραδοσιακά ελαστικά, μειώνοντας τη κατανάλωση και αυξάνοντας την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το νέο ελαστικό θα περάσει στη παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια και στόχος της Goodyear είναι να προσφέρει μέχρι το 2030 ελαστικά κατασκευασμένα από 100% βιώσιμα υλικά.