Η FIA απαγορεύει τους γρύλους να αγγίζουν τα μονοθέσια της F1 κατά τη διάρκεια των ποινών

Σχετικά άρθρα

Η FIA εξέδωσε διευκρινίσεις για τους κανονισμούς που αφορούν την έκτιση ποινής σε ένα pit stop, αφού ο Fernando Alonso έχασε και στη συνέχεια πήρε πίσω την τρίτη θέση στο GP της Σαουδικής Αραβίας.

Ο Ισπανός τερμάτισε πίσω από τους δύο οδηγούς της Red Bull στον αγώνα που διεξήχθη στην Τζέντα, μολονότι τιμωρήθηκε με ποινή πέντε δευτερολέπτων, επειδή το μονοθέσιό του δεν βρισκόταν στη σωστή θέση στην εκκίνηση. Προς το τέλος του αγώνα έγινε γνωστό ότι οι αγωνοδίκες ερευνούσαν τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή για το ενδεχόμενο να μην έχει εκτίσει σωστά αυτή την ποινή και κρίθηκε ότι ο πίσω γρύλος ακούμπησε την AMR23 του Ισπανού πριν τελειώσουν τα πέντε δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να του επιβληθεί επιπρόσθετη ποινή δέκα δευτερολέπτων που “έριξε” τον Alonso στη τέταρτη θέση.

Όμως, οι άνθρωποι της Aston Martin ζήτησαν επανεξέταση και πέτυχαν να ανατραπεί η απόφαση, με αποτέλεσμα η τρίτη θέση στον αγώνα, την οποία είχε κληρονομήσει για λίγο ο George Russell της Mercedes, να επιστραφεί στον Alonso, ο οποίος έφτασε τα 100 βάθρα στη καριέρα του.

Μετά την επιβεβαίωση της FIA ότι θα προχωρούσε σε διευκρινίσεις, εκδόθηκε μια αθλητική οδηγία προς τις ομάδες. Το άρθρο 54.4 των αθλητικών κανονισμών ορίζει:

Ενώ ένα μονοθέσιο είναι σταματημένο στο pit lane ως αποτέλεσμα έκτισης μιας ποινής σύμφωνα με τα άρθρα 54.3a) ή 54.3b), δεν επιτρέπεται να γίνουν εργασίες μέχρι το μονοθέσιο να παραμείνει ακίνητο για τη διάρκεια της ποινής.

με την οδηγία της FIA να συμπληρώνει:

Για λόγους σαφήνειας και μέχρι νεωτέρας, σε αυτό το πλαίσιο η φυσική επαφή του μονοθεσίου ή του οδηγού με το χέρι, τα εργαλεία ή τον εξοπλισμό (συμπεριλαμβανομένων του μπροστινού και του πίσω γρύλου) στη διάρκεια μιας τέτοιας ποινής θα θεωρηθούν όλα ότι συνιστούν εργασία. Η χρήση των ανεμιστήρων ψύξης στη διάρκεια μιας ποινής επιτρέπεται, υπό τον όρο ότι οποιοσδήποτε τέτοιος ανεμιστήρας δεν έχει φυσική επαφή με το μονοθέσιο.

Όπως είναι ήδη κοινή πρακτική, η έκτιση πολλαπλών ποινών που επιβάλλονται βάσει των άρθρων 54.3a και 54.3b πριν από το pit stop ενός μονοθεσίου μπορεί να γίνει σε ένα μόνο pit stop. Για παράδειγμα, η έκτιση μιας ποινής 5 δευτερολέπτων + 10 δευτερολέπτων μπορεί να γίνει ως μια και μοναδική ποινή 15 δευτερολέπτων και ούτω καθεξής.

Εκτός από αυτή την οδηγία, οι θέσεις της εκκίνησης για το κυριακάτικο GP της Αυστραλίας στο Albert Park της Μελβούρνης θα είναι κατά 20 εκατοστά πιο πλατιές, ενώ στη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών της Παρασκευής θα δοκιμαστεί μια κεντρική γραμμή, η οποία θα οδηγεί σε κάθε θέση εκκίνησης, προκειμένου να βοηθάει τους οδηγούς για να τοποθετούν σωστά τα μονοθεσία τους στο grid.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...