Η μείωση του ορίου ταχύτητας μείωσε σημαντικά τα τροχαία στην Ελβετία

Σχετικά άρθρα

Οι ζώνες ταχύτητας με όριο 30 χλμ/ώρα μέσα στην πόλη και η βελτίωση των υποδομών έχει ως συνέπεια την αύξηση των επιπέδων της οδικής ασφάλειας. Αυτό έδειξε η ανάλυση δεδομένων του Ελβετικού Συμβουλίου για την Πρόληψη Ατυχημάτων (BFU), που διαπιστώθηκε μείωση στον αριθμό των ατυχημάτων μεταξύ 11% και 66% στις ζώνες όπου έχουν θεσπιστεί τα νέα χαμηλά όρια ταχύτητας.

Το BFU δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα EVAMIR (αξιολόγηση μέτρων οδικής υποδομής) το 2014 και βάσει αυτών των δεδομένων, αναλύει και εξετάζει όλες τις επικείμενες αλλαγές που σημειώνονται.

Η BFU διαπίστωσε ότι η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα οδήγησε σε μείωση του αριθμού των σοβαρών ατυχημάτων σύμφωνα με δεδομένα από σχεδόν 600 ζώνες που ισχύουν σήμερα στην Ελβετία.

Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία των ζωνών μείωσε τον αριθμό των σοβαρών ατυχημάτων κατά 38% κατά μέσο όρο, ενώ η BFU ζητά εκ νέου αλλαγή στη διαχείριση της κυκλοφορίας με περιορισμένες ταχύτητες στις ζώνες όπου σήμερα το όριο είναι μεγαλύτερο των 30 χλμ/ώρα.

Αντίστοιχες αποφάσεις αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες στο Βέλγιο, το οποίο αναμένεται να θεσπίσει και αυτό ζώνες με χαμηλή ταχύτητα. Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να γίνει το επόμενο διάστημα και στην Ουαλία, η οποία έχει ορίσει την 17η Σεπτεμβρίου ως ημερομηνία για την εφαρμογή ενός νέου ορίου 30 χλμ/ώρα σε οικιστικούς δρόμους και κατοικημένες περιοχές με υψηλή δραστηριότητα πεζών.

Διάβασε ακόμη

Λονδίνο: Σημαντική μείωση των τροχαίων, με την μείωση του ορίου ταχύτητας στα 32 χλμ/ώρα

[Photos credit: depositphotos.com]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

To Airbnb προσφέρει το Μουσείο της Ferrari για μια διανυκτέρευση για τον αγώνα της F1 στην Imola

H Airbnb ανανέωσε τις εμπειρίες που προσφέρει, προσθέτοντας τη νέα κατηγορία "Icons" που είναι εμπνευσμένη από την ποπ κουλτούρα. Η κατηγορία σε προ(σ)καλεί να βιώσεις...

Η Ε.Ε. θα πρέπει να επιβάλει δασμούς 50% στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η υπόθεση της επιβολής δασμών ως τροχοπέδη στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι απλή για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σύμφωνα με τα πορίσματα μελέτης,...

Οι Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες πωλούν τα ηλεκτρικά τους μοντέλα έως και 3 φορές πιο ακριβά στο εξωτερικό

Ευρωπαίοι και Αμερικανοί πολιτικοί έχουν σημάνει συναγερμό ότι οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες τους θα μπορούσαν να καταστραφούν από ένα κύμα φθηνών κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ωστόσο,...