Η μείωση του ορίου ταχύτητας μείωσε σημαντικά τα τροχαία στην Ελβετία

Σχετικά άρθρα

Οι ζώνες ταχύτητας με όριο 30 χλμ/ώρα μέσα στην πόλη και η βελτίωση των υποδομών έχει ως συνέπεια την αύξηση των επιπέδων της οδικής ασφάλειας. Αυτό έδειξε η ανάλυση δεδομένων του Ελβετικού Συμβουλίου για την Πρόληψη Ατυχημάτων (BFU), που διαπιστώθηκε μείωση στον αριθμό των ατυχημάτων μεταξύ 11% και 66% στις ζώνες όπου έχουν θεσπιστεί τα νέα χαμηλά όρια ταχύτητας.

Το BFU δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα EVAMIR (αξιολόγηση μέτρων οδικής υποδομής) το 2014 και βάσει αυτών των δεδομένων, αναλύει και εξετάζει όλες τις επικείμενες αλλαγές που σημειώνονται.

Η BFU διαπίστωσε ότι η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα οδήγησε σε μείωση του αριθμού των σοβαρών ατυχημάτων σύμφωνα με δεδομένα από σχεδόν 600 ζώνες που ισχύουν σήμερα στην Ελβετία.

Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία των ζωνών μείωσε τον αριθμό των σοβαρών ατυχημάτων κατά 38% κατά μέσο όρο, ενώ η BFU ζητά εκ νέου αλλαγή στη διαχείριση της κυκλοφορίας με περιορισμένες ταχύτητες στις ζώνες όπου σήμερα το όριο είναι μεγαλύτερο των 30 χλμ/ώρα.

Αντίστοιχες αποφάσεις αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες στο Βέλγιο, το οποίο αναμένεται να θεσπίσει και αυτό ζώνες με χαμηλή ταχύτητα. Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να γίνει το επόμενο διάστημα και στην Ουαλία, η οποία έχει ορίσει την 17η Σεπτεμβρίου ως ημερομηνία για την εφαρμογή ενός νέου ορίου 30 χλμ/ώρα σε οικιστικούς δρόμους και κατοικημένες περιοχές με υψηλή δραστηριότητα πεζών.

Διάβασε ακόμη

Λονδίνο: Σημαντική μείωση των τροχαίων, με την μείωση του ορίου ταχύτητας στα 32 χλμ/ώρα

[Photos credit: depositphotos.com]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BMW: Η πολιτική της Ευρώπης βοηθά τους Κινέζους ανταγωνιστές

Ο Oliver Zipse, o Διευθύνων Σύμβουλος της BMW υποστηρίζει πως η ευρωπαϊκή απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, "σκοτώνει" την ευρωπαϊκή βιομηχανία...

Η Γαλλία βρήκε τρόπο να μπλοκάρει τις επιδοτήσεις για την αγορά κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της Ε.Ε πως θα εξετάσει τη πιθανότητα να καταργήσει τις κρατικές επιδοτήσεις για τα φθηνά κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που...

Η Ε.Ε θέλει τα συνθετικά καύσιμα να είναι ουδέτερα από άνθρακα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να απαιτήσει τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα, να είναι 100% ουδέτερα από άνθρακα, εάν πρόκειται να πωλούνται μετά...

Για πρώτη φορά, το μερίδιο των ηλεκτρικών άγγιξε το 21% στην Ευρώπη

Από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2023, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν σημαντικά (+17,9%), φτάνοντας συνολικά τις 7,1 εκατομμύρια μονάδες,...