Έχουν περάσει περισσότερα από 8 χρόνια από τότε που ξέσπασε το Dieselgate, το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών σε 11+ εκατ. αυτοκίνητα του VW Group και η γερμανική εταιρία έχει πληρώσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 32 δισ. ευρώ σε πρόστιμα, επισκευές και νομικά κόστη, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Η εταιρία στη προσπάθεια της να αποφύγει νέες δικαστικές περιπέτειες, αναγκάζει τους αντιπροσώπους της να ζητούν από τους πελάτες που θα προβούν στην αγορά ενός μεταχειρισμένου diesel αυτοκινήτου που επηρεάστηκε από το Dieselgate, να υπογράψουν πως δεν θα κινηθούν νομικά κατά της εταιρίας και δεν θα ζητήσουν αποζημιώσεις σχετικά με το αυτοκίνητο τους.
Πέρυσι, το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισε πως ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου που διαθέτει παράνομο λογισμικό, μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση από την κατασκευάστρια εταιρία.