Το νέο της λογότυπο παρουσιάζει σήμερα η Opel, που θα φέρουν όλα τα μοντέλα της από τις αρχές του 2024.
Σύμφωνα με την Opel, το λογότυπο συνεχίζει να αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Opel Compass, ενός από τα κύρια χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της και ταυτόχρονα, παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor, που αποτελεί το νέο “πρόσωπο” της. Το έμβλημα του Κεραυνού (Blitz) συνδέεται στενά με τον ηλεκτρισμό και συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της Opel προς την ηλεκτροκίνηση.
Το Blitz μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028.
Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική,
δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl, ενώ ο Mark Adams, Vice President Design πρόσθεσε:
Το Blitz είναι το σύμβολο της Bold and Pure φιλοσοφίας μας. Το αιχμηρό, γεμάτο αυτοπεποίθηση νέο Blitz, τέμνει τον εξωτερικό δακτύλιο, δίνοντας στο έμβλημά μας μια εντυπωσιακή, μοντέρνα εμφάνιση.
Δεσπόζει στο κέντρο του Opel Compass, το οποίο αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των μπροστινών, πίσω και εσωτερικών σχεδιαστικών στοιχείων μας.