Στα μέσα του μήνα η Caterham παρουσίασε το Project V, με την έκδοση παραγωγή του να κυκλοφορεί είτε προς τα τέλη του 2025 ή από τις αρχές του 2026.
Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό σπορ μοντέλο που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 272 ίππων, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 55 kWh, που προσφέρει αυτονομία έως 400 χλμ στον κύκλο WLTP.
Υποστηρίζει ταχυφόρτιση 150 kW, κάτι που σημαίνει πως η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από το 20 έως το 80% σε 15 λεπτά. Φορά ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω, ενώ διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
Το πισωκίνητο αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα και ζυγίζει 1.190 κιλά, χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου.
Στο εσωτερικό του μπορούν να χωρέσουν 2+1 ή 2+2 άτομα και για να μειώσει το κόστος ανάπτυξης, η Caterham χρησιμοποιεί τον ίδιο μηχανισμό ανοίγματος πορτών με το Audi TT, ενώ τα καθίσματα προέρχονται από τη Maserati.
Αυτό αποκάλυψε ο Bob Laishley, CEO της εταιρίας, ο οποίος είπε πως και το μοντέλο παραγωγής θα διαθέτει αυτά τα μέρη, συμπληρώνοντας πως η απουσία μπροστινού πορτμπαγκάζ/καπό, είναι ένα άλλο μέτρο μείωσης του κόστους, απλοποιώντας το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και δεν χρειάζονται μεντεσέδες ή άλλα μέρη που απαιτούνται σε ένα αυτοκίνητο με ανοιγόμενο καπό.
Η απόφαση αυτή μειώνει το βάρος κατά 10 επιπλέον κιλά, με τον Laishley να λέει πως το μοντέλο παραγωγής δεν θα διαφέρει καθόλου με το πρωτότυπο.