Όταν βγαίνει από το εργοστάσιο της Ferrari, ο 6,5-λίτρων V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας της 812 Competizione αποδίδει 830 άλογα στις 9.250 σ.α.λ. και 692 Nm ροπής. Το όριο περιστροφής του αγγίζει τις 9.500 σ.α.λ., κάτι που τον καθιστά τον πιο υψηλόστροφο κινητήρα παραγωγής της Ferrari, ενώ η σχέση συμπίεσης είναι στο 13,5:1.
Η Novitec, όμως, κατάφερε να αυξήσει την ιπποδύναμη στα 866 άλογα και τη ροπή στα 711 Nm, με τον βελτιωτικό οίκος να προσθέτει επίσης μια επίχρυση εξάτμιση, ενώ οι αγοραστές του πακέτου μπορούν να επιλέξουν αν είναι ενεργή διαχείριση ήχου ή όχι.
Επιπλέον, η 812 Competizione της Novitec πατάει σε σφυρήλατες ζάντες 22 ιντσών της Vossen, ενώ διαθέτει νέα ελατήρια που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 25 χιλιοστά. Στον εμπρός άξονα υπάρχει σύστημα ανύψωσης, που ανασηκώνει το μπροστινό μέρος κατά 40 χλστ. για να ξεπερνά ο οδηγός οποιαδήποτε σαμαράκια ή εμπόδια.