Το περασμένο Σαββατοκύριακο διεξήχθη στην πίστα Okayama International Circuit ο 5ος και προτελευταίος αγώνας της ασιατικής σειράς GT4, με τον τερματισμό του αγώνα να είναι άκρως εντυπωσιακός και γεμάτος δράμα.
Πιο συγκεκριμένα ο Ιάπωνας οδηγός Max Orido που είχε την πρωτοπορία του αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι το τέλος του τελευταίου γύρου, αναγκάστηκε να σπρώξει την αγωνιστική M4 GT4 του μέχρι τη γραμμή τερματισμού, μιας λίγα μέτρα νωρίτερα το αυτοκίνητο του ακινητοποιήθηκε αφού “έμεινε” από καύσιμο.
Ο Orido, με teammate τον Masaki Kano, ήταν στον πρωτοπορία του αγώνα από το σβήσιμο των κόκκινων φώτων μέχρι και τον τελευταίο γύρο, και όταν έμεινε από καύσιμο ήταν 33 δευτερόλεπτα μπροστά από την Toyota GR Supra GT4, που ήταν στη δεύτερη θέση.
Ο οδηγός της M4 GT4 δεν κατάφερε να κάνει κάτι για αυτό, με τον Seita Nonaka να παίρνει την καρό σημαία.