Τον περασμένο Ιανουάριο, η BMW παρουσίασε επίσημα την M3 CS, με το μοντέλο να κρύβει κάτω από το καπό του τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα, με την απόδοση του να ανέρχεται στα 550 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και η ροπή στα 650 Nm, μεταξύ 2.750 σ.α.λ. και 5.950 σ.α.λ.
Η συγκεκριμένη έκδοση θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή περίπου 2.000 αυτοκινήτων, καθώς θα παραμένει στη παραγωγή για μόλις 11 μήνες, μιας και θα κατασκευάζεται από τον Μάρτιο του 2023 έως και τον Φεβρουάριο του 2024, στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Μόναχο.
Η νέα M3 CS είναι σίγουρα ένα από τα πιο ικανά sedan που μπορείς να αγοράσεις και είναι αποκλειστικά διαθέσιμη με το σύστημα τετρακίνησης xDrive, με τον κινητήρα να συνδυάζεται μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου M Steptronic, ενώ ζυγίζει 1.765 κιλά.
Πρόσφατα, η γερμανική εταιρία πήγε στο Nurburgring Nordschleife και ο επίσημος οδηγός της κατάφερε να ολοκληρώσει έναν γύρο (20,832 χλμ.) σε 7 λεπτά και 28,76 δευτ., με το αυτοκίνητο να φορά Michelin Pilot Sport Cup2 ελαστικά, διαστάσεων 275/35R19 εμπρός και 285/30R20 πίσω.
Το βάρος της M3 CS έχει μειωθεί κατά 20 κιλά σε σχέση με την M3 Competition xDrive χάρη στην εκτενή χρήση CFRP στο καπό, στο μπροστινό splitter, στην οροφή, στις εισαγωγές αέρα, στα καλύμματα των πλαϊνών καθρεπτών, στον διαχύτη και στην αεροτομή. Το τελικό καζανάκι είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο, με τα bucket καθίσματα να είναι και αυτά κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.