Στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεση σκαφών που πραγματοποιήθηκε στη Γένοβα την προηγούμενη εβδομάδα, η Honda Marine παρουσίασε τον πρώτο της V8 εξωλέμβιο κινητήρα, που τον ονομάζει BF350.
Αυτός έχει στην καρδιά του έναν 5,0-λίτρο V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών και τεχνολογία VTEC. Η απόδοση του ανακοινώνεται στα 350 άλογα στον άξονα της προπέλας, ενώ λειτουργεί με αμόλυβδη βενζίνη 86 οκτανίων.
Είναι ο πιο δυνατός κινητήρας για εξωλέμβια χρήση στην ιστορία της εταιρίας, με τον BF350 να φέρει τη λειτουργία BLAST (Boosted Low Speed Torque), παρέχοντας άμεση και ισχυρή επιτάχυνση. Σε σταθερές ταχύτητες, ενεργοποιείται το ECOmo, όπου το σύστημα βελτιστοποίησης καυσίμου του κινητήρα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου όποτε είναι εφικτό. Όταν απαιτείται επιπλέον ισχύς, το VTEC αυξάνει την ισχύ, παρέχοντας σταθερή επιτάχυνση.
Η Honda Marine αναφέρει ότι ο BF350 προσφέρει εντυπωσιακά χαμηλό θόρυβο και κραδασμούς, ενώ προσφέρει έναν νέο διακριτικό, πλούσιο ήχο, με κάθε χαρακτηριστικό σχεδιασμένο να βελτιώνει την εμπειρία του σκάφους. Επιπλέον, ο BF350 διαθέτει νέα ξεχωριστή σχεδίαση και λεπτή σιλουέτα, με περίβλημα σε ασημί (aquamarine silver) ή λευκό (grand prix white), και τα δύο σχέδια είναι ανάγλυφα με τρισδιάστατα επιχρωμιωμένα λογότυπα και διακοσμητικά.
Συνεχίζοντας, ο BF350 διαθέτει χαρακτηριστικά, όπως Cruise Control, Tilt Limit και Trim Support. Το πρώτο προσφέρει ομαλή πλεύση ενώ παράλληλα είναι συμβατό με τη λειτουργία trolling control. Μέσω της επιλογής Cruise Control στην οθόνη, ρυθμίζεται η ταχύτητα πλεύσης.
Το Tilt Limit διαθέτει μια προεπιλεγμένη γωνία trim, για να αποφευχθεί το χειροκίνητο trim του κινητήρα κατά τον ελλιμενισμό. Πιέζοντας το κουμπί ο κινητήρας θα στραφεί αυτόματα στο προκαθορισμένο ύψος για την αποφυγή γρατσουνιών στο σκάφος ή τον κινητήρα. Το Automatic Tilt παρέχει μια αυτόματη πλήρη κλίση με διπλό πάτημα του κουμπιού.
Το Trim Support διαθέτει 3 προσαρμόσιμες προεπιλογές για αυτόματο trim του κινητήρα για να πλανάρει το σκάφος, ενώ παράλληλα βοηθά στην οικονομία καυσίμου. Ο ενσωματωμένος αισθητήρας O2 προσαρμόζει την κατανάλωση καυσίμου με βάση τα επίπεδα οξυγόνου στα καυσαέρια, ανιχνεύοντας και βελτιστοποιώντας την απόδοση της καύσης.