Ο πρόεδρος της FIA θέλει περισσότερες ομάδες και λιγότερους αγώνες στη Formula 1

Σχετικά άρθρα

Ο Mohammed Ben Sulayem, πρόεδρος της FIA, θέλει να προσθέσει τουλάχιστον μια επιπλέον ομάδα στον κόσμο της Formula 1, αυτή της Andretti-Cadillac, αλλά απαιτείται η έγκριση της FOM να συμβεί αυτό και οι περισσότερες από τις υπάρχουσες ομάδες δεν δείχνουν για την ώρα πρόθυμες να αποδεχτούν την πρόταση της FIA.

Είναι πολύ δύσκολο να πεις όχι σε μια ομάδα που έχει εγκριθεί από τη FIA, Η FIA θα πρέπει να ζητά, να εκλιπαρεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μπουν στην Formula 1. Δεν πρέπει απλώς να τους λέμε όχι.

Αν με ρωτήσεις “Ποιο είναι το όνειρό μου;” Είναι να έχουμε 12 ομάδες στην Formula 1 και να έχουμε μια ομάδα από τις ΗΠΑ, μια αυτοκινητοβιομηχανία από τις ΗΠΑ και μια μονάδα ισχύος και έναν οδηγό από εκεί. Και μετά να πάμε στην Κίνα και ίσως ζητήσουμε το ίδιο πράγμα και εκεί.

Ο Ben Sulayem απέρριψε τις προτάσεις που θεωρούν πως θα είναι καλύτερο για την Andretti-Cadillac να αγοράσει μια υπάρχουσα ομάδα, μια πρόταση που την έχει κάνει και το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff.

Δεν μπορείτε να αναγκάσετε τον Andretti/GM να αγοράσει άλλη ομάδα μόνο και μόνο επειδή [οι σημερινοί ιδιοκτήτες] μπορεί να θέλουν να πουλήσουν.

Δεν θα αναφέρω ονόματα, αλλά με κυνηγούσαν για να συνεχίσουν και να πείσουν την GM να το κάνει. Δεν είναι δική μου δουλειά. Δεν εκλέχτηκα για να το κάνω αυτό. Δεν είμαι μεσίτης.

Σύμφωνα με τον Ben Sulayem, η F1 θα πρέπει να έχει περισσότερες ομάδες και λιγότερους αγώνες.

Ο κανονισμός μας επιτρέπει να έχουμε 12 ομάδες. Μερικές από τις ομάδες είπαν “Ω, θα έχει κόσμο”. Αλήθεια; Έχουμε ήδη μια ομάδα του Χόλυγουντ μαζί μας,

είπαν αναφερόμενες στην ψεύτικη ομάδα που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της ταινίας του Brad Pitt.

Οι πίστες υποτίθεται ότι έχουν αρκετά γκαράζ και χώρο για 12 ομάδες. Νομίζω ότι ο αριθμός των αγώνων είναι υπερβολικός, και όχι ο αριθμός των ομάδων. Χρειαζόμαστε περισσότερες ομάδες και λιγότερους αγώνες. Οι ομάδες κοιτάζουν το κομμάτι της πίτας. Καταλαβαίνω τις ανησυχίες τους… αλλά οι ανησυχίες μας είναι διαφορετικές.

Η πρόθεσή μου δεν ήταν ποτέ να ντροπιάσω ή να βάλω κάποιον στη γωνία, όπως την Liberty ή την FOM. Είμαι εδώ για το πνεύμα του αθλήματος.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...