Η Rimac δεν μένει μόνο στην ηλεκτροκίνηση και εξερευνά και άλλους τύπους κινητήρων. Μία από τις τεχνολογίες με τις οποίες πειραματίζεται παράγει ηλεκτρική ενέργεια θερμαίνοντας υγρά καύσιμα, όπως το ντίζελ, το υγραέριο και το υδρογόνο.
Αυτό αποκάλυψε ο ιδρυτής της εταιρείας Mate Rimac σε πρόσφατη συνέντευξη του, λέγοντας πως η ομάδα μηχανικών της εταιρίας δοκιμάζει τη βιωσιμότητα των νανοσωλήνων. Με απλά λόγια, αυτό το σύστημα υπερθερμαίνει αυτά που περιγράφονται ως “χημικά διαφορετικά” υγρά καύσιμα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που θα μπορούσε στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία ενός ηλεκτροκινητήρα, αντικαθιστώντας έτσι την μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Ο Rimac ανέφερε το ντίζελ, το υγραέριο και το υδρογόνο ως παραδείγματα, με τις πρώιμες δοκιμές να δείχνουν ότι οι νανοσωλήνες έχουν απόδοση 80%, όταν ο μέσος όρος για έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι 30%. Όπως είπε, τα υποπροϊόντα αυτής της διαδικασίας, περιλαμβάνουν CO2 και άλλα αέρια που είναι πολύ λιγότερα από αυτά που εκπέμπονται από οποιοδήποτε συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η Rimac δεν γνωρίζει εάν και πότε θα περάσει στη παραγωγή η συγκεκριμένη τεχνολογία. Ωστόσο εκτιμά πως αυτή θα είναι κατάλληλη σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά ιδιαίτερα στα σπορ αυτοκίνητα, αντικαθιστώντας την μπαταρία που προσθέτει μεγάλο βάρος.