Η Rimac πειραματίζεται με σύστημα μετάδοσης κίνησης με νανοσωλήνες

Σχετικά άρθρα

Η Rimac δεν μένει μόνο στην ηλεκτροκίνηση και εξερευνά και άλλους τύπους κινητήρων. Μία από τις τεχνολογίες με τις οποίες πειραματίζεται παράγει ηλεκτρική ενέργεια θερμαίνοντας υγρά καύσιμα, όπως το ντίζελ, το υγραέριο και το υδρογόνο.

Αυτό αποκάλυψε ο ιδρυτής της εταιρείας Mate Rimac σε πρόσφατη συνέντευξη του, λέγοντας πως η ομάδα μηχανικών της εταιρίας δοκιμάζει τη βιωσιμότητα των νανοσωλήνων. Με απλά λόγια, αυτό το σύστημα υπερθερμαίνει αυτά που περιγράφονται ως “χημικά διαφορετικά” υγρά καύσιμα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που θα μπορούσε στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία ενός ηλεκτροκινητήρα, αντικαθιστώντας έτσι την μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Ο Rimac ανέφερε το ντίζελ, το υγραέριο και το υδρογόνο ως παραδείγματα, με τις πρώιμες δοκιμές να δείχνουν ότι οι νανοσωλήνες έχουν απόδοση 80%, όταν ο μέσος όρος για έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι 30%. Όπως είπε, τα υποπροϊόντα αυτής της διαδικασίας, περιλαμβάνουν CO2 και άλλα αέρια που είναι πολύ λιγότερα από αυτά που εκπέμπονται από οποιοδήποτε συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Rimac δεν γνωρίζει εάν και πότε θα περάσει στη παραγωγή η συγκεκριμένη τεχνολογία. Ωστόσο εκτιμά πως αυτή θα είναι κατάλληλη σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά ιδιαίτερα στα σπορ αυτοκίνητα, αντικαθιστώντας την μπαταρία που προσθέτει μεγάλο βάρος.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Rimac teasάρει το αυτόνομο ρομποταξί της

Η Rimac επεκτείνεται στην αγορά μαζικής μετακίνησης και στις 26 του Ιούνη θα παρουσιάσει ένα αυτόνομο ρομποταξί, με το εμπορικό του λανσάρισμα να γίνεται...

Ο Mate Rimac παρέλαβε την προσωπική του Nevera

Χρησιμοποιώντας τους λογαριασμούς του στα κοινωνικά δίκτυα, ο Mate Rimac έκανε γνωστό ότι παρέλαβε σήμερα την προσωπική του Nevera, γράφοντας χαρακτηριστικά: Επιτέλους, το καθημερινό μου...