Η Ferrari φέρεται να έχει καταφέρει το φετινό της μονοθέσιο να ζυγίζει στο ελάχιστο επιτρεπτό βάρος των 798 κιλών. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ferrari κατάφερε να πετύχει το συγκεκριμένο επίτευγμα από τότε που εισήχθησαν οι κανονισμοί των μονοθεσίων με το ground effect.
Πέρυσι, η SF-23 ζύγιζε 6 κιλά περισσότερα από το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος, με τον Enrico Cardile, τεχνικός διευθυντής πλαισίου και η ομάδα του να καταφέρνουν να μειώσουν το βάρος του φετινού μονοθεσίου κυρίως με αλλαγές στο αμάξωμα, με στενότερο κιβώτιο ταχυτήτων -για να φιλοξενήσει έναν μεγαλύτερο διαχύτη, με αλλαγές στον φορέα της πλήμνης και στη μπαταρία.
Αναφορές θέλουν αυτή τη μείωση βάρους να κάνει το μονοθέσιο να γυρνά κατά 1,5 δέκατο του δευτερολέπτου γρηγορότερα σε μια πίστα όπως αυτή της Βαρκελώνης. Το μειωμένο βάρος εικάζεται πως θα έχει ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο να φθείρει λιγότερο τα ελαστικά, ένας από τους στόχους που είχε θέσει για φέτος η Ferrari.
Η Ferrari θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο την Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου, μια εβδομάδα πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές στο Μπαχρέιν. Ο επικεφαλής της Ferrari Frederic Vasseur έχει δηλώσει πως το νέο μονοθέσιο θα έχει 95% διαφορετικά εξαρτήματα από το περσινό.
Το μονοθέσιο, που έχει κωδική ονομασία 676, έχει σχεδιαστεί από τον Fabio Montecchi και σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι αισθητά διαφορετικό από το περσινό.
Διάβασε επίσης
Το νέο μονοθέσιο της Ferrari είναι ταχύτερο κατά 0,7 δευτ. στον γύρο από το περσινό