Ο πρόεδρος της Toyota προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά θα φτάσουν το πολύ στο 30% του μεριδίου αγοράς

Σχετικά άρθρα

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία θα φτάσουν το πολύ στο 30% του μεριδίου αγοράς, με το υπόλοιπο 70% να καταλαμβάνεται από υβριδικά, από αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και από αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Με ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους στον κόσμο να ζουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, ο περιορισμός των επιλογών και της ικανότητάς τους να ταξιδεύουν φτιάχνοντας ακριβά αυτοκίνητα δεν είναι η λύση. Οι πελάτες – όχι οι κανονισμοί ή οι πολιτικές – θα πρέπει να λάβουν αυτή την απόφαση,

είπε ο εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας κατά τη διάρκεια επιχειρηματικής εκδήλωσης αυτόν τον μήνα.

Η Νο. 1 αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο από πλευράς πωλήσεων αντέκρουσε την κριτική ότι υστερεί στη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λέγοντας ότι τα υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, η τεχνολογία υδρογόνου και η ολιστική προσέγγιση θα αποδειχθούν τελικά η σωστή προσέγγιση για την επιχείρηση, τους πελάτες και το περιβάλλον.

Αυτό που έχει η Toyota που δεν έχουν άλλες εταιρείες είναι τα υβριδικά αυτοκίνητα. Χάρη στην εισαγωγή τους στην Ιαπωνία πριν από 20 έως 30 χρόνια, η Ιαπωνία είναι η μόνη ανεπτυγμένη χώρα που έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 23%.

Ωστόσο, κανείς, κυρίως τα ΜΜΕ, δεν μας δίνει εξήγηση. Το μόνο που ακούω είναι: “Toyota είναι πίσω στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα”,

πρόσθεσε ο Toyoda.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Toyoda ανακοίνωσε μια πρωτοβουλία για την ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Διάβασε ακόμη

Toyota: Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν πολλά χρόνια ζωής

Σύμφωνα με πρόβλεψη του BloombergNEF, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν το 75% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων και το 44% των επιβατικών οχημάτων στους δρόμους μέχρι το 2040.

Διαφημιζόμενη εδώ και χρόνια από τον Toyoda, η “προσέγγιση πολλαπλών διαδρομών” υποστηρίζει ότι οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να επιλέγουν όποιο σύστημα μετάδοσης κίνησης ταιριάζει στις ανάγκες τους και ότι η αλλαγή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα γίνει τόσο γρήγορα όσο πολλοί πιστεύουν.

Στη περσινή Σύνοδο Κορυφής της G7 , η Ιαπωνία άρχισε επιτέλους να μιλάει για πολυδρόμους και ήμουν το μόνο άτομο στην αυτοκινητοβιομηχανία που το είχε πει τρία χρόνια πριν. Με χτύπησαν αρκετά. Είναι πραγματικά δύσκολο να πολεμάς μόνος.

Μεταξύ των 5,5 εκατομμυρίων ανθρώπων που εργάζονται στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία, αν κάποιος που έχει περάσει όλη του τη ζωή δουλεύοντας σε κινητήρες ξαφνικά ακούσει τη λέξη “BEV” (ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία), μπορεί να αναρωτηθεί τι ήταν η ζωή του.

Η Ιαπωνία έχει τον δικό της τρόπο να κάνει τα πράγματα. Δεν νομίζω ότι η σωστή απάντηση είναι να προσπαθήσεις να μιμηθείς τη Δύση σε όλα. Αν η αγορά και οι πελάτες κάνουν τις επιλογές τους, είμαι βέβαιος ότι το μέλλον θα αλλάξει,

τόνισε ο Toyoda.

Πέρυσι, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, Koji Sato είπε ότι η Toyota θέλει να πουλά 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία ετησίως έως το 2026 και 3,5 εκατομμύρια έως το 2030.

Στις σχετικές ειδήσεις η Toyota προχώρησε στη κατοχύρωση του ονόματος Toyota GR GT, φουντώνοντας ξανά τις φήμες πως το GR Super Sport θα μπορούσε τελικά να δει το φως της παραγωγής. Το όνομα και το λογότυπο κατοχυρώθηκαν στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Διάβασε επίσης

Πρόεδρος της Toyota: Σας τα έλεγα για τα ηλεκτρικά

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...