Ο Alonso δήλωσε απογοητευμένος από την ποινή

Σχετικά άρθρα

Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Fernando Alonso με ποινή 20 δευτερολέπτων μετά το Grand Prix της Αυστραλίας, επειδή έκριναν πως ο Ισπανός προκάλεσε σκόπιμα το ατύχημα του George Russell, οδηγώντας επικίνδυνα, φρενάροντας νωρίτερα. Ωστόσο, ο Alonso υπερασπίστηκε τον εαυτό του λέγοντας πως δεν οδήγησε επικίνδυνα, ενώ συμπλήρωσε πως προσπάθησε να φρενάρει νωρίτερα στη στροφή 6 στον προτελευταίο γύρο, ώστε να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα στην επόμενη ευθεία.

Η τηλεμετρία έδειξε ότι ο Alonso πήρε το πόδι του από το γκάζι 100 μέτρα νωρίτερα από το συνηθισμένο και πάτησε το πεντάλ των φρένων. Οι αγωνοδίκες έκριναν πως αυτή του η κίνηση επιβράδυνε το μονοθέσιο του σε “εξαιρετικό βαθμό περισσότερο από το λογικό για να βελτιστοποιήσει την έξοδό του από την στροφή”.

Ο Russell δεν πρόσεξε το απότομο φρενάρισμα του Alonso και μπήκε στον “βρόμικο αέρα” της Aston Martin, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο, να βγει εκτός πίστας και να καταστρέψει το μονοθέσιο του.

Ο George με έπιασε γρήγορα, ήξερα ότι ερχόταν. Τότε ήταν στην περιοχή DRS για πέντε ή έξι γύρους, οπότε έκανα μόνο γύρους κατατακτήριων για να παραμείνω μπροστά. Ήθελα να μεγιστοποιήσω την ταχύτητα εξόδου μου από τη στροφή 6 για να αμυνθώ εναντίον του. Αυτό θα έκανε κάθε οδηγός αγώνων και δεν ένιωθα ότι ήταν επικίνδυνο.

Είναι απογοητευτικό να παίρνεις ποινή από τους αγωνοδίκες για έναν δύσκολο αλλά δίκαιο αγώνα. Ωστόσο, χαίρομαι που ο George είναι καλά. Δεν ήταν ωραίο να βλέπω το αυτοκίνητό του στη μέση της πίστας,

δήλωσε ο Alonso που μετά το τέλος του αγώνα έγραψε στα προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Είμαι έκπληκτος που πήρα ποινή μετά το τέλος του αγώνα σχετικά με το πώς πρέπει να προσεγγίσουμε τις στροφές ή πώς πρέπει να οδηγήσουμε τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι κακό σε αυτές τις ταχύτητες. Πιστεύω πως εάν δεν υπήρχαν χαλίκια σε αυτή τη στροφή, σε οποιαδήποτε άλλη στροφή στον κόσμο, δεν θα μας ερευνούσαν ποτέ.

Στη F1, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας, με επικές μονομαχίες όπως η Imola το 2005 και το 2006, η Βραζιλία το 2023, η αλλαγή αγωνιστικών γραμμών, η θυσία της ταχύτητας εισόδου για καλές εξόδους από τις στροφές είναι μέρος της τέχνης του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ποτέ δεν οδηγούμε στο 100% σε κάθε γύρο αγώνα και σε κάθε στροφή, εξοικονομούμε καύσιμα, ελαστικά, φρένα, οπότε το να είμαστε υπεύθυνοι για το να μην κάνουμε κάθε γύρο ίδιο είναι κάπως περίεργο.

Ο επικεφαλής της Aston Martin Mike Krack δήλωσε και αυτός πως ήταν εξίσου έκπληκτος από την ετυμηγορία των αγωνοδικών, αλλά η Aston Martin δεν θα εφεσιβάλει την απόφαση.

Ήταν έκπληξη να τον βλέπω να πέφτει στην όγδοη θέση με την ποινή μετά τον αγώνα, αλλά πρέπει να αποδεχτούμε την απόφαση. Αυτό δεν θα αποσπάσει την προσοχή μας από μια θετική μέρα. Έχουμε κερδίσει 12 βαθμούς στο πρωτάθλημα.

Πρέπει να δώσω τα εύσημα και στους δύο οδηγούς μας που μετέτρεψαν τις θέσεις μας στο grid σε βαθμούς, χρησιμοποιώντας δύο πολύ διαφορετικές στρατηγικές ελαστικών.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...