Στα τέλη του περασμένου έτους η Xiaomi εισήλθε στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάζοντας το SU7. Οι παραγγελίες αυτού άνοιξαν πριν περίπου δύο εβδομάδες, με την τιμή του να ορίζεται:
- Xiaomi SU7 Standard από 215.900 Yuan (27.820 ευρώ)
- Xiaomi SU7 Pro από 245.900 Yuan (31.680 ευρώ)
- Xiaomi SU7 Max από 299.900 Yuan (38.640 ευρώ)
Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στην Κίνα μέχρι τα τέλη Απριλίου, με τη Xiaomi να αναφέρει ότι έλαβε 10.000 παραγγελίες σε μόλις 4 λεπτά, για να φτάσει τις 50.000 κρατήσεις σε 27 λεπτά.
Σύμφωνα με το αρχεία για την έγκριση τύπου που διέρρευσαν από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας (MITT), η Xiaomi χρησιμοποιεί την κρατική Beijing Automotive Industry Holding (BAIC) για την κατασκευή του SU7. Αυτό συναρμολογείται από την BAIC Off-road Vehicle (θυγατρική της BAIC) στο νέο εργοστάσιο της Xiaomi στο Πεκίνο. Αξίζει να θυμίσω ότι η BAIC είναι επίσης ο μεγαλύτερος μέτοχος της Mercedes-Benz, κατέχοντας το 9,98% της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το νέο εργοστάσιο της Xiaomi ξεκίνησε να κατασκευάζεται τον Απρίλιο του 2022 και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του περασμένου έτους. Η Xiaomi υπέβαλε αίτηση για την άδεια πώλησης του SU7 τον Νοέμβριο και η δοκιμαστική παραγωγή στο εργοστάσιο ξεκίνησε τον Δεκέμβριο. Η μαζική παραγωγή του SU7 έχει ήδη ξεκινήσει, αλλά όχι με πλήρη ταχύτητα, με την Xiaomi να υπογράφει σύμβαση με την BAIC για την παραγωγή του αυτοκινήτου.
Το εργοστάσιο της Xiaomi στο Πεκίνο έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 150.000 οχημάτων στην πρώτη φάση, ενώ μπορεί να φτάσει τα 300.000 οχήματα ετησίως σε δεύτερη φάση.