Η Genesis έδωσε την πρώτη teaser φωτογραφία του νέου της αγωνιστικού που θα συμμετάσχει στην LMDh κατηγορία των αγώνων αντοχής.
Το πλαίσιο θα προέρχεται από τις Oreca, Dallara, Ligier ή Multimatic και το υβριδικό σύστημα είναι ένα κοινό εξάρτημα που αναπτύχθηκε από τις Bosch, WAE και Xtrac.
Να θυμίσω ότι οι Alpine, BMW, Cadillac και Porsche αγωνίζονται με LMDh αυτοκίνητα, ενώ η Ferrari, η Peugeot και η Toyota ακολουθούν τους κανόνες της LMH.
Η premium εταιρία της Hyundai δεν έχει ακόμη ανακοινώσει σε ποιο πρωτάθλημα θα αγωνιστεί. Είναι πιθανό η Genesis να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα IMSA Sportscar της Αμερικής, δεδομένης της σημασίας της αγοράς της Βόρειας Αμερικής για τη μάρκα.
