Ο Helmut Marko παραδέχτηκε ότι η Red Bull θα μπορούσε να δυσκολευτεί να κρατήσει τον Max Verstappen λόγω των ρητρών απόδοσης στο συμβόλαιό του.
Ο Verstappen και η Red Bull έχουν κυριαρχήσει στο άθλημα τα τελευταία χρόνια, κερδίζοντας συνεχόμενα τα τέσσερα τελευταία πρωταθλήματα οδηγών. Ωστόσο, το μέλλον του στη F1 έχει αποτελέσει κεντρικό θέμα συζήτησης από την αρχή της περασμένης χρονιάς. Η αναταραχή που προκάλεσε στο εσωτερικό της Red Bull η υπόθεση του Christian Horner οδήγησε σε έντονες εικασίες ότι ο Verstappen θα μπορούσε να αντικαταστήσει τον Lewis Hamilton στην Mercedes.
Παρόλο που η υπόθεση Horner δεν υφίσταται πλέον, η συζήτηση για το μέλλον του Ολλανδού πρωταθλητή συνεχίζεται, με τον Toto Wolff να μην έχει κρύψει το ενδιαφέρον του για αυτόν. Νωρίτερα φέτος, αναφέρθηκε ότι η Aston Martin ήταν έτοιμη να καταθέσει μια τεράστια πρόταση ύψους 1 δισεκατομμυρίου λιρών για να αποκτήσει τον Verstappen.

Ο ίδιος ο Verstappen έχει ξεκαθαρίσει ότι είναι χαρούμενος στη Red Bull, αρκεί να του παρέχουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, αλλά η απόδοση της Red Bull από τα μέσα της περασμένης χρονιάς είναι ασταθής, ειδικά με την άνοδο της McLaren.
Η McLaren έχει ξεκινήσει τη σεζόν του 2025 ως η κυρίαρχη ομάδα, με την Red Bull να μάχεται με την Mercedes και την Ferrari για τις θέσεις πίσω από αυτήν.
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Grand Prix της Κίνας, ο Marko ρωτήθηκε για τον ισχυρισμό του Zak Brown ότι ο Verstappen θα αποχωρήσει στο τέλος της χρονιάς από την Red Bull για να πάει στην Mercedes. Απαντώντας σε αυτά τα σχόλια, ο Marko είπε:
Ο Max θέλει ένα μονοθέσιο που να μπορεί πάντα να κερδίζει. Πάντα υπάρχουν ρήτρες απόδοσης και αν δεν μπορούμε να του τις παρέχουμε, θα είναι δύσκολο. Είναι μόλις ο δεύτερος αγώνας της σεζόν, οπότε η κατάσταση δεν είναι ακόμα τόσο μαύρη όσο θα ήθελε να τη δει ο Zak [Brown].
