Η McLaren ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα πως επιστρέφει στον 24ωρο αγώνα του Le Mans και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC). Η βρετανική ομάδα θα ετοιμάσει ένα νέο αγωνιστικό που θα συμμετέχει στην Hypercar κατηγορία του WEC από το 2027.
Η Dallara Automobili αναμένεται να είναι ο συνεργάτης της McLare για το σασί του νέου αγωνιστικού, ενώ ο κινητήρας θα βασίζεται στον twin-turbo V6 που χρησιμοποιείται τόσο στις εκδόσεις δρόμου όσο και στις αγωνιστικές εκδόσεις της Artura, που παρουσιάστηκε το 2022.
