Ο Verstappen εξηγεί τι πήγε λάθος στο Μπαχρέιν

Σχετικά άρθρα

Μια εβδομάδα μετά τη θεαματική και απρόσμενη νίκη του στην Ιαπωνία, ο Max Verstappen προσγειώθηκε ανώμαλα στην πραγματικότητα, σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό Σαββατοκύριακο για την Red Bull στο Μπαχρέιν, αφού ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να τερματίσει στην έκτη θέση.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Verstappen απαρίθμησε μια μακρά λίστα με όσα πήγαν στραβά για την Red Bull στο συγκεκριμένο GP.

Η εκκίνηση δεν ήταν καλή, και στην αρχή ο ρυθμός επίσης όχι. Τα ελαστικά υπερθερμαίνονταν ξανά, η ισορροπία δεν ήταν εκεί που τη θέλω. Στο πρώτο πιτ στοπ κάτι πήγε στραβά με τα φώτα, έμειναν αναμμένα.

Πλέον μπορείς να περάσεις με τα φώτα αναμμένα, αλλά αυτό δεν είναι το πρωτόκολλο της ομάδας, οπότε απλώς περίμενα μέχρι να καταλάβω ότι υπήρχε πρόβλημα.

Μετά κόλλησα στην κίνηση, τα σκληρά ελαστικά δυστυχώς δεν λειτούργησαν, δεν είχαν πρόσφυση και παρουσίασαν ακόμη μεγαλύτερη φθορά για εμένα.

Έπειτα μπήκαμε ξανά στα πιτ, ακόμη χειρότερο πιτ στοπ, και βρέθηκα τελευταίος. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, το ότι τερμάτισα στην έκτη θέση με τον ρυθμό που είχαμε, είναι τελικά καλό αποτέλεσμα. Δεν υπήρχαν πολλά περισσότερα που μπορούσαμε να κάνουμε.

Ο Ολλανδός πιστεύει πως το κύριο πρόβλημα του RB21 είναι η διαχείριση των ελαστικών.

Είμαστε κακοί στη διαχείριση ελαστικών αυτή τη στιγμή. Η ισορροπία δεν είναι εκεί που τη θέλω και σε μια πίστα σαν αυτή, αυτό γίνεται πολύ εμφανές.

Όταν ρωτήθηκε αν ο επόμενος αγώνας στην Τζέντα θα είναι καλύτερος για την Red Bull, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής απάντησε:

Η φθορά των ελαστικών εκεί γενικά θα είναι μικρότερη, αλλά όταν είσαι κακός στη διαχείριση, είσαι κακός παντού. Φυσικά, εκεί μπορεί να είναι λίγο καλύτερα, αλλά θα είμαστε και πάλι πιο αδύναμοι από τους ανταγωνιστές μας. Πρέπει να το λάβουμε υπόψη.

Ίσως η διαμόρφωση της πίστας μας βοηθήσει λίγο. Αλλά η διαχείριση των ελαστικών παραμένει η ίδια, αν είσαι αδύναμος σε αυτό, είσαι αδύναμος σε αυτό παντού. Ακόμα κι αν είχα δύο σετ μεσαίων ελαστικών, η θέση μου θα ήταν η ίδια. Δεν ήμουν στο ίδιο επίπεδο με τα μονοθέσια μπροστά μου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...