Το Grok, το chatbot τεχνητής νοημοσύνης του Elon Musk, θα είναι διαθέσιμο στα αυτοκίνητα της Tesla το αργότερο την επόμενη εβδομάδα. Αυτό ανακοίνωσε ο Elon Musk, με την xAI, την εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης του Musk να συνάντησε σφοδρές επικρίσεις μετά την παρουσίαση του τελευταίου μοντέλου Grok 4 την Τετάρτη.
Λίγο μετά το λανσάρισμα της νέας έκδοσης, την οποία ανακοίνωσε ο Musk υποσχόμενος εμφανή βελτίωση, χρήστες του Χ όπου είναι διαθέσιμο το chatbot άρχισαν να διαμαρτύρονται ότι δίνει ανακριβείς απαντήσεις και φλερτάρει με την ακροδεξιά και τον ναζισμό. Επίσης έκανε ρατσιστικές, ομοφοβικές, αντισημιτικές και μισογυνιστικές αναρτήσεις στο X.
Μεταξύ άλλων, το Grok υποστήριξε ότι μια ομάδα Εβραίων ελέγχει το Χόλυγουντ και έκανε θετικές αναφορές στον Χίτλερ. Μια μέρα αργότερα, την Πέμπτη, η xAI διαβεβαίωσε ότι θα τροποποιήσει το μοντέλο για να σταματήσει τη ρητορική μίσους.

Επενδυτές της Tesla διαμαρτύρονται στο μεταξύ ότι η ανάμειξη του Musk στην πολιτική, οι ακροδεξιές του παρεμβάσεις και οι παραπλανητικές αναρτήσεις του πλήττουν την εταιρεία, η οποία βλέπει τις πωλήσεις της στην Ευρώπη και άλλες αγορές να υποχωρούν σημαντικά.
Μετά την ακύρωση των προηγούμενων σχεδίων για ένα φθηνότερο μοντέλο Tesla, τo νέο στοίχημα για την εταιρεία είναι τα ρομποτικά ταξί, τα οποία άρχισε να δοκιμάζει στο Τέξας στα τέλη Ιουνίου με την προοπτική να επεκτείνει το πρόγραμμα στην Καλιφόρνια.
