Η Ford έμεινε έκπληκτη από τα κινέζικα ηλεκτρικά και το Tesla Model 3 – Σκέφτεται ένα προσιτό πισωκίνητο ηλεκτρικό σεντάν

Σχετικά άρθρα

Για ακόμη μια φορά ο διευθύνων σύμβουλος της Ford μιλά με καλά λόγια για τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ άφησε να εννοηθεί πως η εταιρία του εξετάζει το ενδεχόμενο να βγάλει στην αγορά ένα προσιτό πισωκίνητο ηλεκτρικό σεντάν μοντέλο.

Ο Jim Farley είπε πως οι μηχανικοί της Ford έμειναν έκπληκτοι όταν αποσυναρμολόγησαν πολλά κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και το Tesla Model 3, αφού διαπίστωσαν το πόσο μπροστά είχαν προχωρήσει όσον αφορά το κόστος, την αποδοτικότητα και την ενσωμάτωση λογισμικού.

Ήμουν πολύ ταπεινός όταν αποσυναρμολογήσαμε το πρώτο Tesla Model 3 και αρχίσαμε να αποσυναρμολογούμε τα κινεζικά αυτοκίνητα. Όταν τα αποσυναρμολογήσαμε, ήταν σοκαριστικό αυτό που βρήκαμε. Οι μηχανικοί της Ford γρήγορα συνειδητοποίησαν ότι η Mustang Mach-E είχε ένα επιπλέον 1,6 χιλιόμετρο ηλεκτρικής καλωδίωσης σε σύγκριση με το Model 3, προσθέτοντας περιττό βάρος 32 κιλών, πολυπλοκότητα και κόστος.

Αυτή η αποκάλυψη, και άλλες παρόμοιες, έπεισαν τον Farley το 2022 να διαχωρίσει τις ηλεκτρικές δραστηριότητες της εταιρείας, δημιουργώντας το τμήμα Model E, που πέρυσι έχασε 5 δισ. δολάρια. Ωστόσο, ο Farley δεν είναι διατεθειμένος να τα παρατήσει.

Ήξερα ότι θα ήταν βάναυσο από επιχειρηματικής άποψης. Το ήθος μου είναι να αναλαμβάνεις τα πιο δύσκολα προβλήματα όσο πιο γρήγορα μπορείς και να το κάνεις μερικές φορές δημόσια, επειδή έτσι θα τα λύσεις πιο γρήγορα.

Τα ηλεκτρικά οχήματα σημειώνουν έκρηξη στην Κίνα. Η κινεζική κυβέρνηση έβαλε το πόδι της στην οικονομική ζυγαριά, υποστηρίζοντας τα οχήματα με μπαταρία. Δεν μπορούμε να εγκαταλείψουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όχι μόνο για τις ΗΠΑ, αλλά αν θέλουμε να είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία, δεν πρόκειται να τα παραχωρήσουμε απλώς στους Κινέζους,

Σχετικά με το προσιτό πισωκίνητο ηλεκτρικό σεντάν είπε:

Σίγουρα υπάρχει μια αγορά για σεντάν μοντέλα, μια τεράστια αγορά. Ωστόσο, οι προηγούμενες γενιές σεντάν μοντέλων στην Αμερική απέτυχαν επειδή κατασκευάστηκαν σε ευρωπαϊκές πλατφόρμες με ευρωπαϊκά πρότυπα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ακριβά αυτοκίνητα, τα οποία κόστισαν στην εταιρεία πολλά χρήματα.

Πρέπει η Ford να φτιάξει ένα σεντάν υψηλής απόδοσης με κίνηση στους πίσω τροχούς, προσιτό, με ένα πραγματικά ωραίο σύστημα κλεισίματος στο πίσω μέρος, ώστε να μπορεί να μεταφέρει πολλά πράγματα, ως ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα με απίστευτη απόδοση. Έτσι σκέφτομαι ένα σεντάν .

Τέλος, ο Farley παράλληλα επισήμανε πως τα Bronco και Maverick δεν θα είχαν κατασκευαστεί εάν συνέχιζαν να κατασκευάζουν το Fusion/Mondeo και το Focus.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Shelby δυναμώνει το Ford F-150 Raptor R στα 1.000+ άλογα

Η Shelby America παρουσιάζει τη πρότασή της για το F-150 Raptor R, με το μοντέλο με τον V8 κομπρεσοράτο κινητήρα 5,2-λίτρων κινητήρα να δυναμώνει...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Honda, Nissan και Mitsubishi θέλουν να χρησιμοποιούν κοινά ανταλλακτικά στα μελλοντικά τους μοντέλα

Honda, Nissan και Mitsubishi σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων για τα επόμενα μοντέλα τους, ξεκινώντας από τις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου (ECU),...