Hamilton: Τα νέα αυτοκίνητα είναι λίγο πιο διασκεδαστικά στην οδήγηση από τις προηγούμενες εποχές

Σχετικά άρθρα

Ο Lewis Hamilton, μετά το τέλος των πρώτων δοκιμών στη Βαρκελώνη, χαρακτήρισε “λίγο πιο διασκεδαστικά στην οδήγηση” τα φετινά μονοθέσια, συγκριτικά με αυτά των προηγούμενων εποχών κανονισμών.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 εισέρχεται στην πέμπτη μεγάλη αναθεώρηση των κανονισμών της καριέρας του και έχει συχνά εκφράσει έντονα την προτίμησή του για το ποια εποχή αυτοκινήτου προτιμά να αγωνίζεται.

Ο Hamilton, ο οποίος ανεπίσημα σημείωσε τον ταχύτερο γύρο των δοκιμών με 1:16,348, είπε πως τα νέα αυτοκίνητα της F1 είναι πιο ευχάριστα στην οδήγηση, καθώς είναι πιο εύκολα στην οδήγηση και δεν είναι τόσο απόλυτα, το χαρακτηριστικό γνώρισμα των αυτοκινήτων της εποχής του ground effect.

Η νέα γενιά των αυτοκινήτων είναι στην πραγματικότητα λίγο πιο διασκεδαστική στην οδήγηση. Είναι υπερστροφική, νευρική και γλιστράει, αλλά είναι λίγο πιο εύκολο να την ελέγξεις. Θα έλεγα σίγουρα ότι είναι πιο απολαυστική.

Αλλά σίγουρα έχουμε δουλειά να κάνουμε για να βελτιωθούμε, φυσικά, όπως όλοι. Νομίζω όμως ότι είχαμε εξαιρετικές αναλύσεις. Όλοι είναι πραγματικά προσηλωμένοι στον στόχο. Νιώθω τη νοοτροπία του νικητή σε κάθε άτομο της ομάδας περισσότερο από ποτέ. Οπότε, αυτό είναι θετικό.

Ήταν μια πραγματικά απολαυστική εβδομάδα, ειλικρινά. Νομίζω ότι έγινε τεράστια δουλειά κατά τη διάρκεια του χειμώνα από την πλευρά μου, αλλά και όσα έκανε η ομάδα για να προχωρήσει σε αλλαγές ενόψει των δοκιμών είναι θετικά.

Ήταν ένα κάπως ασυνήθιστο ξεκίνημα στην εβδομάδα, καθώς κάναμε δοκιμές και είχαμε μια ολόκληρη ημέρα με βροχή, κάτι που κανονικά δεν θα επέλεγες. Όμως, πέρυσι πήγα στον πρώτο αγώνα και η Κυριακή του ίδιου του αγώνα ήταν η πρώτη φορά που οδηγούσα τη Ferrari σε βρεγμένο, και εκείνος ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Οπότε, ήταν καλό που είχα αυτή την εμπειρία και απέκτησα αυτή τη γνώση.

Και μετά, το να βλέπεις τα χιλιόμετρα που καταφέραμε να διανύσουμε τις τελευταίες δύο μέρες, χάρη στην εξαιρετική δουλειά όλων των ανθρώπων πίσω στο εργοστάσιο. Είμαι πραγματικά ευγνώμων γι’ αυτό, γιατί το να έχεις σταθερότητα και να μην αντιμετωπίζεις προβλήματα.

Φυσικά, πάντα υπάρχουν μικροπράγματα, αλλά δεν είχαμε πραγματικά καθόλου “νεκρό χρόνο”. Αν και είμαι σίγουρος ότι ίσως προκύψουν κάποια θέματα τις επόμενες εβδομάδες, κατά τα άλλα ήταν ένα πολύ, πολύ σταθερό διήμερο.

Και όσον αφορά την κατανόηση του μονοθεσίου και της ισορροπίας του, έχουμε πολύ λιγότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...