Ferrari 458 Italia. Autobot στο Transformers 3

Το Transformers 3 θα βρίσκεται στις κινηματογραφικές αίθουσες την 1η Ιουλίου του 2011 με τον σκηνοθέτη της Micheal Bay, να ανακοινώνει σε μια φιλανθρωπική εκδήλωση της Ferrari που έγινε αυτήν την εβδομάδα στο Los Angeles για την Αϊτή, ότι η 458 Italia θα προστεθεί στην “ομάδα” των Autobots. Τώρα τι θα προσέχουμε περισσότερο στην ταινία δεν ξέρω. Την “θεά” Megan Fox ή το νέο κομψοτέχνημα των Ιταλών; Και οι δύο έχουν υπέροχες καμπύλες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην φιλανθρωπική εκδήλωση που έγινε στο LA, μια 458 Italia πλειοδοτήθηκε έναντι του ποσού των $530.000 ενώ μια φόρμα του Ferndando Alonso και 2 εισιτήρια για το Grand Prix του Καναδά πλειοδοτήθηκαν έναντι του ποσού των $72.000. Το συνολικό πόσο των $601.000 θα δοθεί στην Αιτή μέσω του CMMB (Catholic Medical Mission Board) και του ιδρύματος William J. Clinton.

Πλαφόν στα καύσιμα σε 8 νομούς της χώρας

Η κυβέρνηση προχώρησε στην επιβολή ανώτατων τιμών (πλαφόν) στα καύσιμα σε 8 νομούς της χώρας. Το μέτρο θα ισχύσει μέχρι τις 11 Απριλίου και οι τιμές θα αλλάζουν κάθε Κυριακή. Αναλυτικά οι τιμές στον πίνακα που ακολουθεί.

Mercedes SLS AMG GT3 Race Car

Υπήρχε περίπτωση να βγάλει αγωνιστικό η BMW και η Mercedes να μείνει με σταυρωμένα χέρια; Αποκλείεται. Έτσι παρουσίασε το νέο της αγωνιστικό για το πρωτάθλημα του GT3. Το Mercedes SLS AMG GT3 Race Car διαθέτει νέο αγωνιστικό bodykit που περιλαμβάνει νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, αεροδυναμικά βοηθήματα κατασκευασμένα από carbon, νέο καπό με εισαγωγή αέρα, νέες ζάντες, νέο πίσω προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη και μία τεραστίων διαστάσεων πίσω αεροτομή.

Από το εσωτερικό έχει αφαιρεθεί οτιδήποτε το περιττό όπως ο κλιματισμός, οι multimedia ανέσεις και το δεύτερο κάθισμα. Η κεντρική κονσόλα έχει αντικατασταθεί από μια ολοκαίνουργια κατασκευή από carbon που διαθέτει όλα τα κουμπιά ελέγχου ενώ έχει τοποθετηθεί ένα αγωνιστικό bucket κάθισμα, αγωνιστικό τιμόνι, σύστημα πυρόσβεσης, roll cage και μία LED οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Μηχανικά ο 6.3 λίτρων κινητήρας της AMG θα παράγει κοντά στα 600 άλογα. Το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στις πίστες την άνοιξη του 2011. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

Σκάνδαλο “α λα Siemens” από την Daimler !!!

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, o Γερμανικός κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων, δωροδοκούσε με ποσά αρκετών εκατομμυρίων δολαρίων δημοσίους υπαλλήλους σε περισσότερες από 22 χώρες, έτσι ώστε να παίρνουν παραγγελίες από τις χώρες αυτές. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ κατηγορεί τη παγκοσμίου φήμης γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ότι διέθετε δεκάδες εκατομμύρια για δωροδοκία κυβερνητικών αξιωματούχων στην Κίνα, τη Ρωσία, την Αίγυπτο, την Ελλάδα και 18 ακόμη χώρες.

Το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης κατηγορεί την εταιρία, ότι σε συναλλαγές με Ρωσία, Τουρκία, Αίγυπτο, Νιγηρία, Ιράκ και Κίνα, η δωροδοκία κρατικών αξιωματούχων ήταν συνήθης πρακτική. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, η Daimler AG και τρεις θυγατρικές της εταιρίες δωροδοκούσαν με διάφορους τρόπους προκειμένου να παίρνουν παραγγελίες για την πώληση αυτοκινήτων τους στις αναφερόμενες χώρες. Στα βιβλία της εταιρίας οι καταγραφές των χρημάτων για δωροδοκίες περνούσαν ως προμήθειες, “ειδικές εκπτώσεις” ή “έκτακτες δαπάνες”. Μάλιστα όπως προκύπτουν από τα βιβλία της εταιρίας παρέδωσαν στα γενέθλια του προέδρου του Τουρκμενιστάν ένα θωρακισμένο αυτοκίνητο.

Το κατηγορητήριο αναφέρεται στη χρονική περίοδο 1998 – 2008. Η εταιρία έχει αποφύγει μέχρι στιγμής να κάνει το οποιοδήποτε σχόλιο. Οι τελευταίες ειδήσεις θέλουν την  Daimler να διαπραγματεύεται με τις αμερικανικές δικαστικές αρχές, προκειμένου να σταματήσουν οι έρευνες έναντι καταβολής χρηματικού προστίμου .

Γίνεται λόγος για ένα ποσό της τάξεως των $185 εκατ. με τα $93.6 εκατ. να δίνονται στο Υπουργείο Δικαιοσύνης της Αμερικής και τα υπόλοιπα $91.4 εκατ. στην Επιτροπή Κεφαλαιογοράς.

Ποιά κρίση; Αμοκ για Porsche, Mercedes, Jaguar !!!

Σοκ και δέος! Ξεπουλάνε σαν φρέσκο ψωμί τα αυτοκίνητα που κοστίζουν από 80.000 ευρώ και πάνω! Ξέφρενο πάρτι προφανώς “κατάμαυρου χρήματος” σε όλα τα επίπεδα. Αντιπρόσωποι και εισαγωγείς αυτοκινήτων δεν προλαβαίνουν να πουλάνε “Porsche”, Maseratti, Hummer, Mercedes, BMW, Audi !!!

Ειδικότερα μέσα στις τελευταίες 15 μέρες πουλήθηκαν 281 Audi, 229 Mercedes, 194 BMW, 74 Volvo, 52 Chrysler, 24 Lexus, 18 Porsche, 8 Saab, 2 Bentley, 1 Aston Martin, 1 Hummer και 1 Jaguar. Μόνο το πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου καταγράφουν αύξηση 54,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι ενώ αν συγκριθούν με τα αντίστοιχα του 2008 τότε η αγορά παρουσιάζει πτώση 5,1%. Ειδικότερα στο πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου ταξινομήθηκαν 8.857 αυτοκίνητα έναντι 5.722 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2009 και 9.332 αυτοκινήτων το 2008. Την ίδια ώρα μεγάλη αντιπροσωπεία – δεν θα πούμε το όνομα της για ευνόητους λόγους – ετοιμάζεται να…βαρέσει κανόνι! Oι εισαγωγικές εταιρείες που βρέθηκαν στις πρώτες πέντε θέσεις αφορούν στην Toyota η οποία πούλησε 1.319 αυτοκίνητα και ακολουθούν η VW με 1.176, η Opel με 711, η Suzuki με 518 και η Skoda με 501 ταξινομήσεις.

Ωστόσο το εντυπωσιακό στοιχείο στις πωλήσεις αυτοκινήτων αφορά στην αύξηση που παρουσιάζουν σχεδόν όλες οι εισαγωγικές εταιρείες σε σχέση με το αντίστοιχο 15νθήμερο του 2009. Αναλυτικότερα οι με την υψηλότερη αύξηση ήταν η Land Rover με 150%, η BMW με 136,6%, η Toyota με 124%, η Volvo με 117,6% και η Citroen με 115,3%.

Αντίστοιχα οι 5 εισαγωγικές εταιρείες με την υψηλότερη πτώση ήταν η Ford με 39,3%, η Subaru με 38,5%, η Saab με 33,3%, η Mazda με 19,3% και η Honda με 10,9%.

Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο των πωλήσεων ΙΧ στο πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου αφορά στις ταξινομήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Ειδικότερα πουλήθηκαν 281 Audi, 229 Mercedes, 194 BMW, 74 Volvo, 52 Chrysler, 24 Lexus, 18 Porsche, 8 Saab, 2 Bentley, 1 Aston Martin, 1 Hummer και 1 Jaguar.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου, η απότομη αλλαγή του δείκτη των πωλήσεων οφείλεται στην πρόωρη φημολογία περί αύξησης του ΦΠΑ κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες αλλά και την επιβολή φόρου πολυτελείας στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία άνω των 17.000 ευρώ με αποτέλεσμα εισαγωγείς και οι «έχοντες» οικονομική άνεση να σπεύσουν να ταξινομήσουν αυτοκίνητα με μειωμένο ΦΠΑ και χωρίς να καταβάλουν το φόρο πολυτελείας.

Σύγκριση με το 2008

Η σύγκριση των πωλήσεων ΙΧ του πρώτου 15νθημέρου του Μαρτίου του 2010 με τα αντίστοιχα του 2008 κρίνεται απαραίτητη καθώς εκείνη τη χρονιά είχε αρχίσει η ελεύθερη πτώση που κατάγραφε η αγορά εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Αν λοιπόν συγκρίνει κανείς τις πωλήσεις ΙΧ της συγκεκριμένης περιόδου μεταξύ 2010 και 2008 θα διαπιστώσει πως 24 από τις 35 εισαγωγικές εταιρείες παρουσιάζουν πτώση στις πωλήσεις τους από 2,6 έως και 100%.

Το youtube μπορεί να σε προδώσει

Θα σου δώσω μια φιλική συμβουλή! Αν έχεις σκοπό να εξαπατήσεις την ασφαλιστική σου εταιρία, μην ανεβάζεις στο youtube video απο τα ατυχήματα με το αυτοκίνητό σου! Έτσι τη πάτησαν δυο αδέρφια, που αφού στούκαραν πάνω σε μια κόντρα ένα Nissan 2009 GT-R και του έκαναν ζημιές ύψους $76.000, μετά προσπάθησαν με διάφορες ιστορίες να τα πάρουν απο την ασφαλιστική τους. Φυσικά, η αστυνομία εντόπισε το video στο youtube και τους έστειλε πίσω απο τα κάγκελα! Δες στη συνέχεια το video που τους πρόδωσε!

Ξεκίνησε πάλι το εργοστάσιο της Saab

Μια καινούργια σελίδα για την ιστορία της Saab άνοιξε σήμερα. Το εργοστάσιο του Trollhättan στην Σουηδία ξεκίνησε πάλι την λειτουργία του μετά την αναγκαστική διακοπή 7 εβδομάδων έτσι ώστε να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την μετάβαση στο νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς αφού η Spyker έσωσε στο παρά πέντε την Σουηδική φίρμα.

Το πρώτο μοντέλο που παράχθηκε ήταν το νέο Saab 9-5 saloon ενώ παραβρέθηκαν εκεί ο διευθύνων σύμβουλος της Spyker Cars, Victor Muller, ο πρόεδρος της Saab, Jan Ake Jonsson και ο διευθυντής του εργοστασίου του Trollhättan, Gunnar Brunius. Το 9-5 που παράχθηκε θα είναι μέρος των αυτοκινήτων που θα κάνουν test drive προτού το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα αργότερα μέσα στο 2010.

Στο ίδιο εργοστάσιο εκτός της Saloon έκδοσης του 9-5 θα κατασκευαστούν ακόμη 4 μοντέλα της Saab με το νέο 9-5 SportWagon να προστίθεται στην λίστα στις αρχές του επόμενου έτους. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

Φήμες. Audi SQ5 και RSQ5

5

Οι τελευταίες φήμες θέλουν την Audi να βγάζει στην παραγωγή δύο εκδόσεις υψηλών επιδόσεων για το μικρό της crossover, Q5. To SQ5, σύμφωνα πάντα με τις φήμες, θα παρουσιαστεί το 2011 και μηχανικά θα εξοπλίζεται με τον 3.0 λίτρων TFSI V6 κινητήρα του Audi S4 απόδοσης 333 ίππων με 44 κιλά ροπή. Στιλιστικά θα διαθέτει επανασχεδιασμένη μάσκα, νέους προφυλακτήρες, νέες ζάντες και 4 απολήξεις των εξατμίσεων. Επίσης αργότερα ίσως προστεθεί στην γκάμα και η RS έκδοση, RSQ5, η οποία θα διαθέτει τον ίδιο κινητήρα αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση θα παράγει 408 άλογα. Και τα δύο μοντέλα θα βασίζονται πάνω στο Audi Q5 Concept που είχε παρουσιαστεί πέρυσι στην ετήσια συνάντηση μελών και φίλων της VW και Audi στο Wörthersee της Γερμανίας. Όλα τα παραπάνω είναι απλά φήμες αφού η Audi ακόμη δεν έχει επιβεβαιώσει καμία από τις δύο εκδόσεις. Αλήθεια ή ψέμα; Το μέλλον θα δείξει, αν και προσωπικά το θεωρώ όχι και το έξυπνη κίνηση του τμήματος marketing να βγάλει στην παραγωγή S εκδόσεις στο Q5.

Η Maserati GranCabrio το νέο αυτοκίνητο του Alonso

Από εκεί που οδηγούσε Renault Megane RS και Mercedes – Benz SLR 722 περίμενε κανείς o Ισπανός, μετά την μεταγραφή του στην Ferrari, να επιλέξει να οδηγεί μια Ferrari 458 Italia. Σωστά; Λάθος θα σου απαντήσω αφού ο Alonso επέλεξε να οδηγεί μια ολοκαίνουργια Maserati GranCabrio για τις καθημερινές του μετακινήσεις. Η επιλογή ήταν 100% δική του και επέλεξε το αυτοκίνητο σε χρώμα γκρι (Grigio Granito – Grey Granite) ενώ στο εσωτερικό συναντάμε διχρωμία στις δερμάτινες επενδύσεις με χρώμα μπεζ και μπορντό που ταιριάζει με την μαλακή αναδιπλούμενη οροφή.

Θυμίζω ότι η GranCabrio είναι στην ουσία η η ανοικτή έκδοση της GranTurismo και έχει σχεδιαστεί από τον οίκο Pininfarina. Το πρώτο 4-θέσιο cabrio της Maserati διαθέτει το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του προσφέροντας άπλετο χώρο στους πίσω επιβάτες και μηχανικά εφοδιάζεται με τον V8 4.7 λίτρων κινητήρα της GranTurismo S απόδοσης 440 ίππων που συνδυάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι.

Βέβαια ίσως ο Alonso έχει πάρει και μία 458 Italia αφού μέλος του forum FerrariChat φωτογράφησε μια λευκή (Bianco Fuji) 458 που έχει ραμμένο στο προσκέφαλο την υπογραφή και το όνομα του Alonso.

Ετοιμάζεται η Alfa Romeo Giulietta GTA

Alfa Romeo Giullieta Quadrifoglio Verde Live at Geneva 2010

Έ,ε, έρχεται!!! H GTA έκδοση της νέας Alfa Romeo Giulietta βρίσκεται στα σκαριά. Το νέο μικρομεσαίο αυτοκινήτων της Ιταλική φίρμας που παρουσιάστηκε στη Γενεύη στις αρχές του μήνα θα προσθέσει στην γκάμα της και μια γρήγορη έκδοση με το όνομα της να είναι είτε GTA είτε Quadrifoglio Verde. Το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με τον 1800αρη MultiAir turbo κινητήρα της Fiat (1750cc) απόδοσης 235 ίππων που θα κοιτά κατάματα τον ανταγωνισμό (Golf GTI, Leon Cupra, Ford Focus ST). Η κίνηση θα μεταδίδεται πιθανότατα μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ενώ θα τοποθετηθεί και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης Q2 για να βελτιωθεί η οδηγική του συμπεριφορά. Περισσότερες λεπτομέρειες για την γρήγορη έκδοση της Giulietta στο μέλλον.