Video. Pagani Zonda R

Πριν περίπου ένα χρόνο είδαμε το πρώτο διαφημιστικό του νέου Pagani Zonda R.Αυτές τις ημέρες δόθηκε στη δημοσιότητα ολόκληρο το διαφημιστικό σε ποιότητα HD 1080p ! Δυναμώστε τα ηχεία, πατήστε full screen και απολαύστε το εκπληκτικό video του Pagani Zonda R.

Concept Study. Audi RS7 Concept

Μετά την πρόταση του Marouane Bembli με το Audi R10, o Αυστριακός Adriano Mudri μας παρουσιάζει την δική του πρόταση για το Audi RS7. Ακολουθώντας την σχεδιαστική φιλοσοφία του R8 το πρωτότυπο RS7 διαθέτει LED φωτιστικά σώματα με το πίσω μέρος να θυμίζει έντονα Bugatti Veyron. Ο Adriano Mudri έχει πάρει το πτυχίο του από το Πανεπιστήμιο του Γκρατς και έχει εργαστεί για 10 μήνες ως σχεδιαστής της Magna Steyr. Περισσότερες φωτογραφίες στη συνέχεια.

Video. Bugatti Veyron VS Zenvo ST1

Μια κόντρα που ήθελα πολύ να την δω. Bugatti Veyron VS Zenvo ST1. 1001 Γαλλικά άλογα (Γερμανικά είναι αλλά ok) VS 1104 Δανέζικα άλογα. Ο νικητής;; Στο video που ακολουθεί. Φυσικά μην αναρωτιέστε που μπορεί να γυρίστηκε το παρακάτω video γιατί η απάντηση είναι δεδομένη. Abu Dhabi

Concept Study. Lamborghini Miura Nuovo

Οι λάτρεις της αυτοκίνησης σίγουρα θα θυμούνται την θρυλική Miura της Lamborghini με τον θηριώδη V12 κινητήρα. Ένα από το ομορφότερο supercar που κατασκευάστηκαν ποτέ θέλει να αναβιώσει ο Ολλανδός σχεδιαστής Marco van Overbeeke παρουσιάζοντας τη δική του πρόταση, την Lamborghini Miura Nuovo. Το κακό της υπόθεσης είναι ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Ιταλικής φίρμας Stefan Winkelmann είχε δηλώσει στο παρελθόν: ” Η Lamborghini κοιτά στο μέλλον… Έτσι δεν θα δούμε καμία αναβίωση της Miura”. Λέτε βλέποντας τις συγκεκριμένες φωτογραφίες να αλλάξει γνώμη;

Formula 1. Οι φήμες για τα δικαιώματα συνεχίζονται. Στον ANT1 ο πρώτος αγώνας

Και εκεί που πίστευα ότι σήμερα λόγω απεργίας δεν θα είχαμε σχετική είδηση, κυκλοφόρησαν αρκετές φήμες για το που θα πάνε τελικά τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρώτος αγώνας θα προβληθεί από τον ANT1, live από το WEBTV του σταθμού με σχολιασμό του Πουρναράκη ενώ στη τηλεόραση θα μεταδοθεί μαγνητοσκοπημένος και πάλι με τον σχολιασμό του Πουρναράκη. Μάλιστα εκτός των δοκιμαστικών του Σαββάτου, στο WEB TV θα μεταδοθούν ζωντανά και τα ελεύθερα της Παρασκευής.

Επίσης έγινε ένα tweet από τον επίσημο λογαριασμό της Forthnet στο twitter που έλεγε ότι η F1 πάει στην NOVA. Το tweet μετά από μερικά λεπτά διαγράφηκε! Παράξενα πράγματα συμβαίνουν. Ακόμη πάντως δεν έχει βγει επίσημη ανακοίνωση από κανέναν.

Ανανέωση 1: Θεωρείστε σίγουρο ότι τον πρώτο αγώνα θα τον δούμε από το web TV του Antenna. Αύριο το πρωί θα βγει και το σχετικό δελτίο τύπου μιας και το κανάλι δεν το βγάζει σήμερα λόγω της απεργίας των δημοσιογράφων

Ανανέωση 2: Στον ANT1 ο πρώτος αγώνας της Formula 1. Το πρόγραμμα μετάδοσης !!!

Formula 1. Το θρίλερ με τα τηλεοπτικά δικαιώματα συνεχίζεται -Ανανεωμένο

Χθες έγινε γνωστό ότι η Nova και το Conn-X TV συζητούν για να αγοράσουν τα δικαιώματα μετάδοσης της Formula 1 από την FOM. Το ποσό που θέλει η FOM ανέρχεται κοντά στα 3 εκατ. ευρώ τον χρόνο,  με τα συνδρομητικά κανάλια να προσπαθούν να το μειώσουν, αφού δεν είναι διατεθειμένα να δαπανήσουν τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό.

Το απόγευμα έσκασε η είδηση ότι ο ΣΚΑΙ μπήκε και αυτός στο “παιχνίδι” της διεκδίκησης των δικαιωμάτων. Μάλιστα υπάρχει η φημολογία ότι θα γίνει συμφωνία ανάμεσα στον ΣΚΑΙ και σε έναν συνδρομητικό ώστε να μοιραστεί το κόστος. Αναμένουμε… Δύο ημέρες έμειναν μέχρι να ξεκινήσει και επίσημα το πρωτάθλημα με τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής στην πίστα Sahkir του Bahrain.

Ανανέωση 1: Θεωρείστε σίγουρο ότι τον πρώτο αγώνα θα τον δούμε από το web TV του Antenna. Αύριο το πρωί θα βγει και το σχετικό δελτίο τύπου μιας και το κανάλι δεν το βγάζει σήμερα λόγω της απεργίας των δημοσιογράφων.

Ανανέωση 2: Στον ANT1 ο πρώτος αγώνας της Formula 1. Το πρόγραμμα μετάδοσης !!!

Στην παραγωγή η Porsche 918 Spyder Concept ;

Σύμφωνα με το Βρετανικό Autocar, το οποίο επικαλείται πηγές μέσα από την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η Porsche μετά την θετική απήχηση που είχε η 918 Spyder Concept σκέπτεται σοβαρά να την βγάλει στην παραγωγή. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Michael Macht δήλωσε: ” Δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος της Porsche που να μην θέλει να βγει στην παραγωγή η 918. Η απήχηση που είχε στη Γενεύη ήταν τεράστια και σκεφτόμαστε να ζητήσουμε από τους υποψήφιους αγοραστές να συμπληρώσουν μια φόρμα ενδιαφέροντος.”

Αν τελικά δοθεί το πράσινο φως και η 918 Spyder περάσει στη παραγωγή τότε δεν αναμένεται νωρίτερα από 5 χρόνια. Θυμίζω ότι η 918 Spyder Concept που παρουσιάστηκε στη Γενεύη διαθέτει έναν V8 βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική του ιπποδύναμη αγγίζει τα 718 άλογα επιτρέποντας να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.2 δευτ με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 3 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 σε 70 γρ/χλμ.

Έκθεση Γενεύης 2010. NLV Quant Concept – Ηλεκτρικό supercar με 805 hp

Πέρυσι στην ίδια έκθεση πρωτοπαρουσιάστηκε το Quant Concept, ένα πρωτότυπο που έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία της NLV Solar και της Koenigsegg. Το αυτοκίνητο που η έκδοση παραγωγής του θα είναι έτοιμη τον επόμενο χρόνο, διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούνται από μπαταρίες δύο τύπων διαθέτει σασί κατασκευασμένο από carbon και bodykit που ενσωματώνει μικροσκοπικά φωτοβολταϊκά στοιχεία. Οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 600 kW (805 hp) με 150 κιλά ροπή που επιτρέπουν το βάρους 1.680 κιλών supercar να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2.8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 377 χλμ/ώρα. Απίστευτες επιδόσεις για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο!

Τα φωτοβολταϊκά στοιχεία μετατρέπουν το φως σε ηλεκτρική ενέργεια φορτίζοντας έτσι τις μπαταρίες. Η NLV αναφέρει στο δελτίο τύπου ότι τα φωτοβολταϊκά έχουν μέση απόδοση 38% ανάλογα με τις συνθήκες του περιβάλλοντος ενώ μπορεί να φτάσει μέχρι 50% σε ιδανικές συνθήκες. Μάλιστα η απόδοση των φωτοβολταϊκών δεν χάνεται με την πάροδο του χρόνου αφού η εταιρία τονίζει ότι σε 20 χρόνια τα φωτοβολταϊκά στοιχεία θα χάσουν μόλις 5-6% την απόδοση τους.

Στιλιστικά το 4-θέσιο ηλεκτρικό supercar διαθέτει μόνο 2 πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω ενώ στο εσωτερικό του ξεχωρίζουν τα carbon διακοσμητικά, ο LED φωτισμός και οι επενδύσεις με δέρμα Alcantara. Πανέμορφο, οικολογικό, με απίστευτες επιδόσεις, με μηδενικούς ρύπους και μηδενική κατανάλωση βενζίνης. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από τα αυτοκίνητα του μέλλοντος; Περισσότερες λεπτομέρειες στις φωτογραφίες και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Άσπρες, κόκκινες, κίτρινες, μπλε… λακκούβες

Κανονικά δεν θα έπρεπε να γράφω τέτοια θέματα, γιατί δίνω ιδέες στους αρμόδιους του ελληνικού κράτους, αλλά δε μπορώ να μη σε έχω ενημερωμένο για τα πάντα. Δυο φοιτητές λοιπόν απο την Ιταλία, ο Domenico Diego και η Cristina Corradini, αντι να σκεφτούν πρακτικά και να βρούν ένα τρόπο να κλείνουμε τις λακκούβες στους δρόμους ώστε να μην ταλαιπωρούμαστε εμείς και τα αμαξάκια μας, σκέφτηκαν κάτι… εναλλακτικό! Σκέφτηκαν να τις κάνουν πιο… ορατές.Έτσι με ένα πρόγραμμα που αρέσκονται στο να ονομάζουν “Street Safe Initiative” προσπαθούν να κάνουν τους δρόμους σαν το… ανθρώπινο δέρμα!

Όχι δεν είμαι μεθυσμένος, (για αυτούς δε παίρνω και όρκο) περίμενε και θα σου εξηγήσω! Σκέφτηκαν, πως όπως το ανθρώπινο δέρμα όταν πληγώνεται αντικρίζουμε μια κόκκινη επιφάνεια απο κάτω που μας προειδοποιεί (ναι το αίμα εννοώ), μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και με την άσφαλτο. Έτσι λοιπόν σκέφτηκαν να τοποθετήσουν ένα στρώμα έντονου χρώματος μερικά εκατοστά κάτω απο την άσφαλτο, ώστε όταν σπάει, να εμφανίζεται το χρώμα και να προειδοποιεί τους διερχόμενους οδηγούς. Εγώ δε θα το σχολιάσω, θα το αφήσω σε εσένα αυτό, αλλά σίγουρα φαίνεται για μία φτηνή λύση που αν εφαρμοζόταν στην Ελλάδα θα έδινε χρώμα στη ζωή μας.

Lamborghini Gallardo τρακάρει με… δέντρο στο Λονδίνο

Το καλό του να ζεις στην Αγγλία είναι ότι μαθαίνεις πρώτος όλα τα καλά νέα (εκτός απ’το ότι θα δεις σίγουρα την F1 live και φέτος). Το κακό είναι ότι δεν έχεις πάντα την ευκαιρία να γράψεις για αυτά πρώτος, αλλά δε με νοιάζει και ιδιαίτερα αυτό! Μέρα μεσημέρι στο κέντρο (ε περίπου) του Λονδίνου, ο (μέχρι εκείνη τη στιγμή) ευτυχής κάτοχος μιας ασημί Lamborghini Gallardo αποφασίζει να δει τη συμπεριφορά του αμαξιού του κατά τη σύγκρουση με ένα δέντρο!

Δεν κάνω πλάκα! Αν ήθελε να δει κάτι διαφορετικό ή αν το έκανε κατά λάθος θα βλέπαμε και κάνα σημάδι από λάστιχα στο δρόμο! Αυτός όμως δεν άφησε την “υπογραφή” του στο οδόστρωμα, αλλά προσέκρουσε πάνω στο αθώο δεντράκι κανονικότατα και με τον… ώμο! Όπως ήταν αναμενόμενο, πολύς κόσμος συγκεντρώθηκε για να απολαύσει το θέαμα και έτσι σου έχω πολλές φωτογραφίες και video για να το απολαύσεις κι εσύ!