
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου του WEC, ο πρόεδρος της FIA Endurance Commission, Lindsay Owen Jones, επιβεβαίωσε ότι η Ford θα επιτρέψει στο Le Mans λέγοντας:
Η Ford έχει ήδη ανακοινώσει την επιστροφή της στο Le Mans, αλλά για την ώρα δεν έχει προβεί σε επίσημη ανακοίνωση.
Ωστόσο η Ford έχει αφήσει ήδη να διαρρεύσουν σκίτσα του αγωνιστικού της, που βασίζεται πάνω στο νέο GT, με τον RC82 Workchop να ετοιμάζει αυτές τις δύο renderings φωτογραφίες του. Το αν θα μπει στην LMP1 ή την LMP2 κατηγορία κανείς δεν το ξέρει.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Ford ανακοίνωσε πως τα Galaxy και Mondeo Vignale θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια αργότερα μέσα στο έτος, εκεί όπου θα επενδύσει 2,6 δισ. ευρώ, ενώ προχωρά στην πρόσληψη 1.550 υπαλλήλων, λόγω της αύξησης της ζήτησης του νέου F-150.












