Bugatti-Veyron-successor-test-mule-spy-photos-1

Η Bugatti ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στον αντικαταστάτη της Veyron πριν από 4 περίπου χρόνια και τα τελευταία δημοσιεύματα, λένε πως το επερχόμενο μοντέλο θα ονομάζεται Chiron –αλλά περισσότερα γι’ αυτό, λίγο πιο μετά.

Προτού όμως αναφερθούμε στο νέο hypercar, να σου πως, πως τώρα που η Veyron φτάνει να κάνει Sold-out, η Bugatti θα βγάλει στην αγορά την Speedster έκδοση της. Διαθέσιμη σε ελάχιστες μονάδες, πρόκειται ουσιαστικά για μια Veyron με νέο σώμα, όπως ακριβώς έκανε και η Lamborghini με την Reventon, που δεν ήταν τίποτα άλλο από μια Murcielago με νέο σώμα. Είναι φυσικό, εκτός από νέο σώμα, θα έχει και πολύ τσουχτερή τιμή.

Ας γυρίσω όμως στον αντικαταστάτη της Veyron. Αφού εξέτασε διάφορα powertrains, η Bugatti φαίνεται πως κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η καλύτερη επιλογή είναι η διατήρηση του υπάρχοντος, 8-λιτρου W16. Εκσυγχρονισμένου βέβαια. Πληροφορίες λένε ότι ο κτηνώδης κινητήρας θα εξοπλιστεί με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου ενώ ακούγεται πως τουλάχιστον 2 από τα 4 turbos θα είναι ηλεκτρικά. Η ιπποδύναμη αναμένεται να εκτοξευθεί στα 1.400-1.500 άλογα και η ροπή θα διατηρηθεί στα 1.500 περίπου Nm. Ο κινητήρας, θα συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα χρησιμοποιεί την μαγεία του torque vectoring για να παρέχει την μέγιστη δυνατή πρόσφυση υπό οποιασδήποτε συνθήκες.

Bugatti-Veyron-successor-test-mule-spy-photos-12

Το τέρας θα πιάνει τα 100 km/h από στάση σε λιγότερα από 2.5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του περιμένουμε να είναι στην περιοχή των 460+ km/h. Αυτό σημαίνει πως η Chiron θα είναι το πρώτο μοντέλο με ταχύμετρο που θα φτάνει στα 500 km/h. Για να φτάσει αυτά τα χιλιόμετρα, η Chiron θα διαθέτει κατά πάσα πιθανότητα ενεργή αεροδυναμική, carbon-ceramic φρένα –γιατί κάποια στιγμή θα χρειαστεί να σταματήσει- και μία ευμεγέθη πίσω αεροτομή που θα βοηθάει τόσο στην παραγωγή downforce όσο και στην ευστάθεια. Να σημειώσουμε επίσης πως ενώ ο αντικαταστάτης της Veyron θα βασίζεται σε μία ανανεωμένη έκδοση της ανθρακονημάτινης πλατφόρμας που ήδη υπάρχει, το 92% των εξαρτημάτων της θα είναι νέα ή τροποποιημένα ώστε να αυξηθεί η ακαμψία και να μειωθεί το βάρος.

Εντελώς διαφορετικό θα είναι και το εσωτερικό αφού οι φήμες κάνουν λόγο για περισσότερη ευρυχωρία και σημαντικά βελτιωμένη εργονομία. Μάλιστα, αναφέρεται ότι κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Ferdinand Piech έκανε παράπονα για το ότι τα μαρσπιέ είναι πολύ φαρδιά και το άνοιγμα της πόρτας πολύ μικρό. Η λύση που βρήκε ο ίδιος ο Piech είναι μία πόρτα στην οποία είναι ενσωματωμένο το μαρσπιέ για πολύ ευκολότερη είσοδο και έξοδο από το όχημα. Δεν γνωρίζουμε αν η λύση αυτή εφαρμόστηκε αλλά η ιστορία αυτή έχει την σημασία της όσον αφορά στην προσοχή που έχει δοθεί στην ευχρηστία του μοντέλου.

Bugatti-EB-18-3-Chiron-Top-Rear-1280x960

Τέλος, το όνομα. Ο Louis Chiron ήταν ένας bon viveur οδηγός αγώνων ο οποίος είχε τον μεγαλύτερο αριθμό podium με αυτοκίνητα της Bugatti. Οι λάτρεις της φίρμας και όχι μόνο, θα θυμούνται την Chiron 18/3, ένα concept που βασιζόταν στην Lamborghini Diablo VT και κινούνταν από έναν 6.3 λίτρων W18 κινητήρα και έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 1999. Επίσης, πριν κλείσουμε να αναφέρουμε πως η παρουσίαση της νέας Bugatti φαίνεται πως μετακινήθηκε έναν χρόνο πίσω